16:39. Piątek, 25 maj.   Imieniny obchodzą: Grzegorz, Urban, Magda
RIO odrzuciło zażalenie burmistrza !
 
U.M
zobacz wszystkie zdjęcia(1)
Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie odrzuciło w dniu dzisiejszym zażalenie burmistrza miasta Romualda Zawodnika na uchwalony budżet na rok 2009.Rozprawa rozpoczeła się o godzinie 11.30.

 

Regionalna Izba Obrachunkowa odrzuciła zażalenie burmistrza miasta na uchwalony przez radę miasta budżet .Rada miasta 31 grudnia przyjęła uchwałę budżetową na rok 2009 wprowadzając szereg zmian w projekcie jaki przedstawił burmistrz.Ograniczyła wydatki min. na promocję miasta oraz nie zgodziła się na zaciągnięcie kredytu obrotowego w wysokości 7 milionów zł.Burmistrz zaskarżył tą uchwałę.



Komentarze[44]
asp172 (2009-02-04 14:36)
W takim razie, komitet Pana Bieleckiego a szczególnie ten ostatni okłamuje spoleczenstwo w swoich obwieszczeniach. powinny byc one natychmiast usuniete i porawione! Opierajac sie na podstawach prawnych, nie mozna pisac klamstw!

Oscar (2009-02-04 16:31)
Kolegium RIO po raz kolejny już potwierdziło że działania Rady Miasta /tych dwunastu radnych/ są jak najbardziej słuszne i zgodne z literą prawa. Dzisiejsza decyzja Kolegium RIO potwierdza że projekt budżetu na 2009 rok przygotowany przez p. Zawodnika był w stanie doprowadzić budżet miasta do ostatecznej katastrofy finansowej. Przykładowo 2,6 miliona zł na place urzędników, gdy w 2006 roku było to 1,2 miliona zł. Przypomnieć należy że radni /12-stka/ zmieniła budżet niemal w 90 % w stosunku do tego „badziewia” które przygotował pan Zawodnik. Świadczy to o tym że Zawodnik nie ma kompletnie pojęcia o finansach miasta jak i o całym mieście patrząc przez pryzmat budżetu. ------------------------------------------ PS. Przepraszam nie używam pojęcia „burmistrz miasta” tylko p. Zawodnik ponieważ od 5 marca 2007 roku mandat burmistrza dla tego pana wygasł.

agata (2009-02-04 20:47)
W dobie nadchodzącego kryzysu, przychamowanie przez Radę niecelowych inwestycji a zwłaszcza sporządzanie nowych koncepcji i projektów jest w całości uzasadnione.

Malina (2009-02-04 21:25)
Jakie chamowanie?? Jaki kryzys?? Czy wy się dobrze czujecie... Tą 12.-stkę trzeba jak najszybciej odwołać...i dlatego całkowicie popieram to co robi Pan Bielecki.

Mateusz (2009-02-04 21:50)
Odwołać Radę...? Choćbyś usunęła z tego miasta wszystkich trzeźwo myślących (to nie to samo, co abstynent), to i tak ziemia nie stanie się płaska, a koło kwadratowe.

Oscar (2009-02-05 14:37)
Czytając na stronie głównej miasta informację dot. INFORMACJI o zamierzonym referendum nasuwa się prosty wniosek że podpisany pod uzasadnieniem pan Radosław BIELECKI powinien być pociągnięty do odpowiedzialności za pomówienie Rady Miasta. Mam tu na myśli zdania: ……Rada miasta uniemożliwiła dokończenie remontu kasyna i uzyskania środków unijnych na ten remont. …..utraty środków unijnych za budowę ogródka jordanowskiego……. Na jakiej podstawie to panie Bielecki stawia Pan tak poważne zarzuty wymiernych strat finansowych , które rzekomo poniosło miasto dzięki Radzie Miasta. Panie Bielecki jeśli nie przedstawi Pan na to dowodów to jest to oszczerstwo z Pana strony skierowane pod adresem RM. Tytułowanie się Pełnomocnikiem Grupy Obywateli „Przyszłość Pionek” może świadczyć wtedy że robi to Pan dla konkretnego osobistego i materialnego celu lub jest Pan na tyle nieodpowiedzialny że pozwala Pan sobą manipulować. Jestem przekonany że jeśli przytoczone powyżej oszczerstwa nie potwierdzone zostaną niezbitymi dowodami to sprawa znajdzie swój finał w sądzie w trybie stosowanym przez pana Zawodnika.

asp172 (2009-02-05 15:07)
Takie "obwieszczenie" wisi na tablicy ogłoszen UM. przed budynkiem i jest ogólnie dostepne. Zgadzam sie z OSKAREM w 100%. Biorąc pod uwage, że jest to podne w uzasadnieniu odwolania Rady, uwazam ze jest to przestepstwo fałszywego oskarżenia.

edi (2009-02-05 15:23)
Czy to ten Radek Bielecki,byly siatkarz jest w tym komitecie popierajacy p.Zawodnika?Koniec swiata-taki oki gosc.aszkoda gadac.

Omega (2009-02-05 15:46)
Jeśli pan ASP 172 ma płacić panu burmistrzowi 2.000 zł za to że w ogóle cos pisze na Internecie nikogo nie obrażając to pan Bielecki za takie kłamstwa pod adresem Rady Miasta powinien niewątpliwie zapłacić kilkakrotnie więcej i to wiadomo za co. Spraw trafi do Sądu.

agata (2009-02-05 18:14)
Malino, chyba odrzucenie przez RIO zażalenie burmistrza na zmiany w budżecie wprowadzone przez Radę Miastam a mające na celu nie zadłużanie miasta poprzez nie trafione inwestycje oczymś świadczy

Malina (2009-02-05 19:36)
Każdy Omega wie kim jesteś... i większość ludzi wie że się boisz o swój stołek, tu nie chodzi o Pana Bieleckiego... tylko o Ciebie... mam nadzieję że społeczeństwo pionkowskie pokaże gdzie jest Twoje miejsce i już nigdy nie popełni tego błedu jaki popełnili podczas tych wyborów... Nareszcie jest ktoś z zewnątrz kto może poprawi sytuację naszego miasta...życzę jak najlepiej.

Omega (2009-02-05 19:50)
……Nareszcie jest ktoś z zewnątrz kto może poprawi sytuację naszego miasta...życzę jak najlepiej……. Trzeba przyznać że sytuację miasta przez ostatnie dwa lata poprawił „Ktoś z zewnątrz”. Z zadłużenia 21 mln na koniec 2006 r. wliczając w to kupno Pronitu za 14 mln mamy obecnie zadłużenie już 34 mln zł. Brakuje pieniędzy na wypłaty dla nauczycieli. ZUS nie płacony na bieżąco, a ZUS zaległy płacony z kredytu. Żadna inwestycja ubiegłoroczna nie zapłacona na bieżąco itd. …… życzę jak najlepiej…….

Omega (2009-02-05 20:18)
Sukcesami też „ktoś z zewnątrz” rozpoczął obecny rok 2009. Pierwszy sukces to wypłacenie sobie trzynastej pensji z subwencji oświatowej przeznaczonej na płace dla nauczycieli. Chodziło tu chyba aby zdążyć przed uprawomocnieniem się wyroku sądu o wygaśnięciu mandatu. Nie dużo to chyba pomoże bo trzeba będzie pieniążki zwrócić. Drugi sukces na miarę czasów to przygotowania do zorganizowania sobie w dniu imienin „balu u siebie” w dniu 7 lutego. Życzymy dalszych sukcesów ……

Mateusz (2009-02-05 20:35)
Może niektórzy są zdziwieni uzasadnieniem inicjatywy referendum, ja też byłem nie tylko zdziwiony, ale i zbulwersowany, natomiast gdy zobaczyłem wśród osób firmujących swoimi nazwiskami ten tekst nazwisko - rzekomo Mini_Komentatora, przestałem się dziwić. Zbulwersowany jednak jestem nadal, jak można np napisać, że rada przeciągała decyzję o współfinansowaniu inwestycji kolejowych. Czy autorzy ( a może autor? ) liczą na amnezję mieszkańców? Przecież lokalna telewizja transmitowała tamte sesje. To burmistrz nie zgadzał się na uchwałę zaproponowaną przez RM, dlatego sprawa się przeciągnęła. Jeśli ktoś nie poparł uchwały o współfinansowaniu budowy tunelu, to radni burmistrza, a nie 12-stka! To tylko jeden przykład.

asp172 (2009-02-05 20:45)
A ja mam pytanie za nastepne 2000 zł. Jak to naprawde było z Sanatorium i Orkiestra Pana Lachowicza na obchodach 4.12.2008 ?

asp172 (2009-02-05 20:53)
Jak grabić to grabić...ile to tych metrów kanalizacji polozono, z obiecanych na spotkaniu przed referendalnym w szkole nr.2? I jacy niepoczciwcy nie dali tego zrobić?

maj (2009-02-05 21:13)
Myślę, że poważnym oszczerstwem są pańskie słowa (OSKARA) rzucone w człowieka, który jest Pełnomocnikiem Grupy Obywateli „Przyszłość Pionek” . Majstrowanie przy słowach „że ktoś robi coś dla osobistego i materialnego celu” jest również karalne! Natomiast manipulację widać wyraźnie w niepoważnych opiniach wyrażonych powyżej. Zarzut manipulacji jest w tym przypadku wręcz śmieszny. Tylko nikomu nie jest już do śmiechu! I właśnie dlatego warto jest poddać pod osąd społeczeństwa nie tylko Burmistrza (TU JUŻ MIESZKAŃCY PIONEK SIĘ WYPOWIEDZIELI W REFERENDUM), ale również RADĘ MIASTA (CAŁĄ!). Czyż nie?

asp172 (2009-02-05 21:22)
W uzasadnieniu do organizacji referendum sa podane kłamstwa. W związku z powyzszym kto je podpisuje odpowiada za nie!Chyba że nawet Wojewodę bedziecie chcieli podawac do Sadu za klamstwa. OSKAR w 100% ma rację. I jeszcze jedno pytanie. Skad zbierajacy mieli gotowe listy osob, z pelnymi danymi osobowymi, jeszcze przed podpisaniem? Jak to ma sie do ochrony danych osobowych?

maj (2009-02-05 21:23)
Czy nikt nie domyśla się, kto jest Anonimowym Wielkim Bratem i Absolutnym Kreatorem wydarzeń w Radzie Miasta? Czy wszyscy uwierzyli, że człowiek- nawet najszlachetniejszy- zapomina gorycz przegranej w ostatnich wyborach? O naiwności ludzka!

maj (2009-02-05 21:25)
asp...Spikowe teorie dziejów obnażają głupotę ich autorów!

Mateusz (2009-02-05 21:27)
No nie, raczej radzie, a raczej trzeźwo myślącej 12-stce należy się po tych dwóch latach szarpaniny wreszcie czas na spokojną pracę dla miasta - najpierw we współpracy z pełnomocnikiem wojewody, potem z nowym, pełnoprawnym burmistrzem.

asp172 (2009-02-05 21:32)
BRAWO "MAJ" !!!! Zaczynasz otwierac oczy! Sady złe. Prokuratury złe, RIO złe, Rada zła ...Wojewoda i Starosta to kłamcy...itd...

Oscar (2009-02-05 21:50)
Panie, czy pani „maj” w swojej wypowiedzi dotyczącej Pełnomocnika Grupy Obywateli nie stawiałem zrzutów lecz stawiałem pytania dla jakiego celu ten Pan w sumie niezależny od miejscowych decydentów podpisuje się pod kłamstwami i oszczerstwami kierowanymi jednoznacznie pod adresem Rady Miasta, a właściwie wiadomo że chodzi o 12 radnych opozycji. Jeśli i pan Panie Bielecki zrozumiał moją wypowiedź jako zrzuty postawione wobec Pana to bardzo Pana przepraszam, ale nie taki był mój zamiar. Powiem tylko że dziwię się Panu że dał się Pan wmanewrować w to „bagno” i podpisał pod oszczerstwami. Inną sprawą jest popierać tą czy inną opcje z tych czy innych względów, a inną firmować publicznie swoim nazwiskiem oszczerstwa spreparowane przez osoby trzecie. Ale to nie mój problem.

Mateusz (2009-02-05 22:19)
Te słowa z uzasadnienia: "stworzyła widmo zwolnienia 1/3 załogi urzędu, co grozi paraliżem funkcjonowania całego pionkowskiego samorządu" - naprawdę, tylko pogratulować "realizmu". To paraliż samorządu dopiero może nastąpić...? Bo mnie się wydaje, że trwa od dwóch lat.... Piszący chyba nie wie, że 1/3, to mniej więcej tyle, ile zostało przyjętych do urzędu w tej kadencji. Wcześniej bez tej 1/3 samorząd jakoś nie był sparaliżowany. Ale przecież "widmo" - to brzmi strasznie!

Kamil (2009-02-05 22:24)
Panowie , Panowie spokój.Jak widać na przykładach nawet RIO się poznało na Zawodniku.Pan Radosław powinien się zastanowić nad tym czy z dobrym partnerem się dogadał.Mógł zrobić ruch na rzecz odwołania rady ale nie z Zawodnikiem .On go wykorzysta i porzuci.To tak jak w fałszywej miłości.

Malina (2009-02-05 23:36)
Ja mam takie pytanie... dlaczego każdy zakłada że nic się nie zmieni, że ktoś kogoś wykorzysta?? Może to właśnie jest dobry czas na zmiany(odwołanie rady miasta)?? Podejrzewam, że większość ludzi już dojrzało do tego, aby pójść do urny i zagłosować za odwołaniem rady miasta- może wtedy skończy się ten żałosny cyrk... to co się dzieje to żenada- na każdej sesji można zobaczyć jak się zachowuje przewodniczący, jak obraża ludzi, to jest wstyd....! Myślę właśnie że osoby takie jak Pan Radosław i inni mogą pomóc i uwolnić Pionki od tej całej 12.

asp172 (2009-02-06 10:36)
Malina...uważam że powinniście tez zorganizować referendum o zmianę Wojewody, Starosty, konstytucji, potem o zmiane prawa, potem o zmiane sedziów, potem o zmiane ...wszystkiego co Wam się tylko podoba!

Malina (2009-02-06 10:42)
Asp... Ty to masz jakąś obsesję, według Ciebie to najlepiej wszystko zostawić tak jak jest, niech się wszystko wali... to Ci pasuje?? Bo podejrzewam że większość pionkoszczan ma tego wszystkiego dość, tak chcesz oglądać dobrą komedię to idź do kina a nie żeruj na naszym mieście, bo większość osób przestało już bawić to co wy wyczyniacie w tej Radzie...

asp172 (2009-02-06 11:00)
Jesli chcecie odwołac Rade toróbcie to. nikt Wam tego nie zabrania! Ale róbcie to z poszanowaniem prawa! Udowodnijcie że prawo i prawda, a nie kłamstwo, to Wasza dewiza. W swoim uzasadnieniu zarzucacie nawet klamstwo Wojewodzie. Podajecie nieprawde. Ja nie jestem radnym, ale na wielu sesjach byłem i wiem za czym i przeciwko glosowali Radni od Burmistrza! Głosowali m.in. p-ko remontowi szkoły nr.2 ( MURAWSKA)remontowi Kasyna. Własnie bezposrednio na Radzie widzialem kto sieje zamęt i robi targowisko. Jasnie Panie od Burmistrza.! Jesli Przewodniczący tak obraża Wszystkich, to do dzis nikt nie zlozyl skargi na niego do Wojewody? Przecież ja wiem kto w gazecie podpisywal sie pod pseudonimami i REDAKCJA i obrażal ludzi. Ujawnie to na procesie pod przysiegą. Ciekawe czy "ktos" posunie sie do krzywoprzysiestwa?

Mateusz (2009-02-06 20:25)
Przejrzałem listę osób firmujących inicjatywę referendum i mam odczucie, że dużo mniej gwiazd na niej błyszczy, niż na liście poparcia kandydata Zawodnika w 2006r. Dziwi przede wszystkim nieobecność takich nazwisk, jak Wierzbicki, Sułek, Piaseczny i innych (niestety nie mogę dokładniej porównać, bo "wyborcza" strona komitetu p. Zawodnika nie jest już dostępna, więc odtwarzam z pamięci).

ewas (2009-02-06 20:30)
Radku Bielecki!/piszę Ty , bo znamy się/. Wstyd ! Nie mogłeś przed zrobieniem tej głupoty poradzić się swojej mądrej, starszej siostry!? Masz w rodzinie 3 prawników. Zapytaj ,czy tak można rządzić miastem jak robi to człowiek, którego popierasz.Rozczarowałeś mnie. Bardzo! Na przegląd mojego samochodu pojadę ...

Oscar (2009-02-06 20:46)
Panie Mateuszu, przepraszam bardzo, ale ja widzę na tej liście kilka zacnych osób i myślę wcale nie kierujących się względami osobistymi czy innymi powiązaniami. Np. teść pana burmistrza, mama pana burmistrza, ojciec pani dyr. z MOK, mąż pani dyr. z MOK, żona radnego Sokołowskiego, siostra radnej Murawskiej i jeszcze parę innych.

Oscar (2009-02-06 20:50)
Ach zapomniałem o mężu pani "osobistej asystentki" pana burmistrza.

Mateusz (2009-02-06 21:00)
A czy tam nie ma przypadkiem Mini Komentatora i Śledczego...? Osoba tak bezinteresownie zaangażowana dla sprawy powinna się tam znaleźć...

Oscar (2009-02-06 21:04)
Naturalnie że jest, ale jest to tak oczywiste że nawet nie wspomniałem.

Mateusz (2009-02-06 21:15)
Samo uzasadnienie napisane jest stylem bardzo przypominającym mi styl wypowiedzi p.Zawodnika. Ale to tylko moje subiektywne odczucie, mamy napewno do czynienia z przypadkiem.

Oscar (2009-02-06 21:45)
Ale nie z przypadkiem mamy do czynienia że pan Pełnomocnik podpisany pod tym pismem nie odważył się przyjść w dniu dzisiejszym do EPLAC /mimo zaproszenia/ i wyjaśnić mieszkańcom zawarte tam zarzuty. Nie sztuka złożyć podpis w zaciszu gabinetów być może burmistrza. Gorzej pokazać publicznie swoje oblicze przed społeczeństwem i bronić podpisanych racji.

Mateusz (2009-02-06 22:50)
Bo i co tu bronić Oskar... Jeśli ktoś pisze lakonicznie w pejoratywnym kontekście "zawiesiła dwutygodnik "Nad Zagożdżonką"" bez żadnych dodatkowych wyjaśnień, to stosując w moim odczuciu podobny mechanizm możnaby napisać: "Iksiński pozbawił życia zwierzaka" - nie dodając przy tym, że ten zwierzak, to żmija, która kąsała sącząc trujący jad.

Omega (2009-02-07 11:20)
Kłamstwo, oszczerstwo, pomiatanie niewygodnym przeciwnikiem to podstawowe atrybuty sprawowania władzy wykonawczej w naszym samorządzie o ponad dwóch lat. Miejmy nadzieję że to już ostatnie minuty upodlania społeczeństwa. Myślę że pismo podpisane przez Pełnomocnika p. Bieleckiego /autorstwa wiadomo kogo/ będzie ostatnim publicznym paszkwilem opluwającym drugiego człowieka bez najmniejszych ku temu podstaw. Alfa i omega - początek i koniec. Amen.

Malina (2009-02-08 23:25)
Omega to nie jest żaden koniec, to jest dopiero początek wszystkiego... niech każdy robi swoje, Pan Burmistrz, Pan Bielecki...

Omega (2009-02-09 10:13)
Tak Malino, to będzie początek wszystkiego niczym ODRODZENIE w naszym mieście po dwóch latach zapaści na każdej płaszczyźnie życia społecznego.

Boriac (2009-02-24 08:32)
Złości was ta cała sytuacja z referendum w którym społeczeństwo Pionek przegoni was.Widać coraz większą agresję Omego-Miśkiewicza czy milicjanta w stanie spoczynku /asp/. PAN REDEK BIELECKI JEST OK! spowodował,że się tylko boicie o swoje stołki czy nieproduktywnie , nienależnie pobrane diety. Cały czas zamiast dążyć do budującej zgody uczestniczycie w niesmacznej pyskówce. Dajcie se siana . Wasze i innych nerwy są tu nie potrzebne . Pionkom potrzebna jest zgoda i spokój , które budują nie rujnują.

asp172 (2009-02-24 10:12)
boriac...Twoj wpis i Twoich kolegow takim spokojem i normalnościa ze az upaja. Niejaki Pan Janusz P. juz sie przekonal ze omega to nie Miskiwicz. Tak sie złożyło że na moj temat tez napisaleś nie prawdę. ADM zaciera rece!

corleone (2009-02-24 12:30)
Niech pan Burmistrz zatrudni w urzedzie miasta wiecej poplecznikow i harcerzykow i podniesie jeszce pensie darmozjady szkoda gadac

Ukryj komentarze   Dodaj komentarz

« Powrót

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 


Srona główna Kontakt Mapa serwisu
Copyrights © 2012 Pionki24. Designed by NSF.pl powered by Geopard.pl geopard.pl


Dyżury aptek: 21 maja - 27 maja, ul. Aleje Lipowe 14, tel: (48) 612-33-10. Uwaga! Dyżury w godz. 7.00 - 24.00/.../27 maja (niedziela): Dzień Mamy i Dziecka, piknik na terenie Ogródka Jordanowskiego od godz. 16.00/.../28 maja (poniedziałek): festyn z okazji Dnia Dziecka na terenie jednostki straży pożarnej w Pionkach, godz. 11.00-16.00/.../2 czerwca (sobota): "Czas na sport w Jedlni" - festyn/.../
Dodaj pozdrowienia
Treść
Podpis
Kod otrzymany przez SMS
Aby dodać pozdrowienie wyślij SMS o treści AP.POZDR na numer: 72068
Kosz SMS 2,46zł (brutto)
W odpowiedzi otrzymasz kod sms, który wpisz w oznaczone pole

Usługa Premium SMS jest dostarczona i obsługiwana przez Dotpay

Usługa dostępna w sieci Era GSM, Plus GSM, Orange, Play

Właściciel serwisu Regulamin Reklamacje