16:10. Piątek, 25 maj.   Imieniny obchodzą: Grzegorz, Urban, Magda
Kobieta zginęła pod kołami pociągu.
Około 60-letnia kobieta zginęła pod kołami pociągu w Pionkach. Jak informuje Kamila Adamska z zespołu do spraw komunikacji społecznej w Komendzie Miejskiej Policji w Radomiu, wtargnęła pod nadjeżdżający pociąg osobowy relacji Radom- Dęblin około godziny 9.

Chciała sobie skrócić drogę na nowo otwarty w piątek targowisko Złote Tarasy. Podziemne i bezpieczne przejście znajdowało się jedynie 200 metrów dalej.

Miejsce wypadku zabezpiecza policja oczekując na przybycie prokuratora.

W tej chwili trwa zabezpieczenie miejsca wypadku.

Więcej informacji wkrótce.



Materiał został przygotowany dzięki naszemu czytelnikowi.
Jeśli jesteś świadkiem zdarzenia lub zauważyłeś coś ciekawego napisz do nas redakcja@pionki24.pl


Komentarze[88]
obserwator (2009-10-02 10:11)
a teraz burmistrza do paki za tak absurdalna i nielegalna decyzie!!!!!!!!

Marcell (2009-10-02 10:26)
Sprawdziło sie to o czym pisałem. Zaczniemy teraz liczyc ofiary "dobroci burmistrza".

Diavolo (2009-10-02 10:29)
Żeby mu nie było smutno dodać mu te dewotki i emerytów, którzy najgłośniej krzyczeli w urzędzie i może jeszcze bułgarocyganów. Wtedy będziemy mieli komplecik. Chyba tylko w Pionkach mamy takie władze, które uginają się pod lamentami i krzykami bandy moherów. Człowiek stanowczy uciął by to krótko i raz na zawsze. Jest targ na Zwycięstwa i tam handlować, jak się nie podoba spierniczać. Tylko, że to trzeba mieć kręgosłup a nie być miękkim w miednicy i na każdą stronę się kręcić.

asp172 (2009-10-02 10:49)
Poszukuje zdjęc tych "mocherów' z wczorajszego posiedzenia rady

obserwator (2009-10-02 10:54)
TO TE SAME CO NASZLY BURMISTRZA W URZEDZIE VIDEO W TYTULE W CZWARTEK SESJA APIATEK HANDEL

obserwator (2009-10-02 10:54)
TO TE SAME CO NASZLY BURMISTRZA W URZEDZIE VIDEO W TYTULE W CZWARTEK SESJA A PIATEK HANDEL

bywalec (2009-10-02 10:55)
Ja jestem ciekaw co teraz zrobi burmistrz.

obserwator (2009-10-02 10:58)
pojedzie do prokuratury sie tłumaczyc i rżnac milosiernego

murof (2009-10-02 11:04)
"Chciała sobie skrócić drogę na nowo otwarty w piątek targowisko Złote Tarasy." SKORO KOBIETA NIE ŻYJE TO SKĄD TO WIADOMO GDZIE SZŁA ?!!!!!!A MOŻE TA PANI SZŁA DO OŚRODKA ZDROWIA? A MOŻE DO SZPITALA? A TAK W OGÓLE TO SAMA JEST SOBIE WINNA I NIE DOSZUKUJCIE SIĘ LUDZIE NIE UBLIŻAJĄC 60 LATKOM ALE TUNEL JEST OBOK PO CO PCHAŁA SIĘ PRZEZ TORY.

koral181 (2009-10-02 11:21)
Ludzie czy wy czytacie co wy piszecie. Ja jestem jak najbardziej wrogo nastawiony do burmistrza a tym bardziej do znaczej czesci rady. Ale jak mozna pisac ze kobieta zginęła przez któraś z tych osób. Jeżeli ktoś tu jest winny to ona sama W okolicy miala conajmniej dwa bezpieczne miejsca zeby przejsc przez tory. Wybrała na wlasne życzenie najgorszy wariant. I niech ten wypadek bedzie przestrogą dla innych łażacych przez tory, a nie elementem waszej walki "politycznej". Zastanówcie się zgninęła osoba a wy to wykorzystujecie do takich celów. WSTYD!!!!

zbyszko z Bogdanca (2009-10-02 12:03)
Stała się tragedia zginął człowiek i awantury życia nie zwrócą, Ale ktoś podjął tą decyzję i powinien za nią odpowiedzieć. Prawo jest prawem, jeśli się go nie przestrzega tylko ulega tłumowi, który myśli tylko o sobie i nie ma pojecia o ustawach i zarządzeniach to coś jest nie tak.

piotr (2009-10-02 12:22)
Wyrazy współczucia dla Rodziny tej Pani. „Pionkowska Wolna Europa” już nadaje. Od miejsca zdarzenia do przejścia podziemnego nie jest 200 m ale góra 50 m. Z wypadkiem nie ma nic wspólnego Burmistrz i osoby zajmujące się tam handlem. Ta Pani Prawdopodobnie skracała sobie drogę do domu od strony ul. 15 stycznia. Wypadek pokazał, że już czas najwyższy aby tam postawić dwóch Panów, jednego z aparatem fotograficznym a drugiego z bloczkiem mandatów inaczej nigdy nie skończy się tamtędy wędrówki ludów po torach trwająca od lat. W naszej polskiej mentalności jest to, że jak nie dostanie się palą po plecach albo nie zapłaci mandatu, do głowy nic nie wchodzi.

MONKA (2009-10-02 13:00)
popieram całkowicie, że nie można winić za to nikogo tak jakby niektórzy chcieli wykorzystać tę tragedię przeciwko burmistrzowi,ponieważ ludzie tam zawsze przechodzili i na pewno tak zostanie dopóki nie będą karani mandatami.Złote Tarasy powinny tam zostać bo tego chce większa ilość mieszkańców,ponieważ kazdy wie że można taniej kupić a nie każdego zeby przepłacać u drożących sie pionkowskich kupców

wienia31 (2009-10-02 13:03)
Ludzie przestancie obwiniac Burmistrza Miasta. Ta kobieta sama sobie jest winna. Jest to przestroga dla tych co ignoruja tunel jeden jak i drugi. Od lat ludzie przechodza przez tory. sa to emeryci, ludzie mlodzi,ktorzy chodza do szkoly. Nie piszcie, glupot. !!!!To nie jest wojna polityczna. A jeszcze jedno niech pan. P..zapewne wiecie o kogo chodzi wlasciciel sklepu niech nie placze z tego powodu, ze ludzie parkuja w miejscach niedozwolonych. Od tego by porzadku pilnowac jest straz miejska jak i policja. To oni niech stana raz, drugi i trzeci i zaczna mandaty wystawiac za zle parkowanie. skonczy sie balagan. Ludzie naucza sie wszystkiego. dajcie szanse wszystkim. a nie tylko zale i podludzanie kazdego. skonczcie to bo ludzie maja dosc tego.!!!

piotr (2009-10-02 13:15)
Dodam jeszcze. Jeżeli docelowo ma się odbywać handel przy ul 15 stycznia to proponuję aby ktoś w Urzędzie wziął kartkę papieru i narysował plan stanowisk. Bo dziś plac nie przypomina w niczym handlu tylko wielki bajzel. Każdy rozłożył swój majdan gdzie mu pasowało.

bolek (2009-10-02 13:19)
Pozdrowienia dla uważnych kierowców!Pieszy też człowiek.ZWOLNIJCIE!

zbyszko z Bogdanca (2009-10-02 13:19)
Do MONKA: skąd wiesz, że tak chce wiekszość mieszkańców, referendum było ? Z tego co mi wiadomo to na liście podpisało się 500 osób, to jest większość mieszkańców?

banan (2009-10-02 13:26)
Pozdrowienia dla uważnych kierowców!Pieszy też człowiek.ZWOLNIJCIE!Pozdrowienia dla uważnych pieszych! To nie kierowca ląduje na wózku. ROZEJRZYJCIE SIĘ PRZED WYJŚCIEM NA ULICE!

banan (2009-10-02 13:26)
Pozdrowienia dla uważnych pieszych! To nie kierowca ląduje na wózku. ROZEJRZYJCIE SIĘ PRZED WYJŚCIEM NA ULICE!

asp172 (2009-10-02 13:32)
A ja uważam żeby jeszcze postawic ze dwa człogi i wyrzutnie rakiet średniego zasięgu. Faktem jest, że jak nie bylo Zlotych Tarasow" zdarzało się że ktoś przechodzil. Niżej podpisany rownierz. Ale to co dzis, nawet po wypadku, zaobserwowałem to jest PROCESJA! Celowo staneliśmy ze znajomym aby poobserwowac.Ktoś tu rząda przestrzegania i egzekwowania prawa. A kto wymusił złamanie? Na zdjęciu są "biedne" panie, ktore dokunuja zakupow, a nastepnie handlują w ościennych miasteczkach...bez zezwolenia. W Pionkach sa dwa bazary .Przy ul Sienkiewicza jak i przy Zwycięstwa. Przosze mi wytłumaczyć, czy jest moralne, nie reagowac na prosby Pionkowskich, a więc POLSKICH kupców w sprawie poprawy "bytu" "Manhatanu" czy targowiska przy ul. Zwycięstwa, a ...robić wyjątek dla nieuczciwej konkurencj? Wielu kupców nazywa to celowym dzialaniem. I pytanie. Gdzie sa domki mieszkalne w tym miejscu co przchodziła ta kobieta? Niektórzy to nawet Pionek nie znają.

asp172 (2009-10-02 13:37)
do "Zbyszka z Bogdanca" zgadzam sie z Toba wszczegolnosci że zbierajacy wmawiali ze wogole jest likwidacja. Ciekawe ile podpisow bym zebrał na ul.Zwyciestwa, Zwolenskiej, Kościuszki i przyległych,Polna i przyleglych, Osiedla Chemiczna że "Zlote Tarasy" powinny byc na Zwyciestwa? Nie mowiąc o Dzialkach Sukowolskich....

asp172 (2009-10-02 13:39)
"MONKA" jak bys sie poczula jakby Twoj pracodawca wywalil cie z praco bo...z powodu braku obrotow i wpływów nie ma dla Ciebie forsy. Powód, nieuczciwa konkurencja

dzasta (2009-10-02 13:58)
NIE OBWINIAJMY LUDZI NIEWINNYCH ZA TĄ TRAGEDIE,PRZECIEŻ BURMISTRZ NIE CHCIAŁ AŻEBY TA KOBIETA PRZECHODZIŁA W MIEJSCU NIEDOZWOLONYM(DOPIERO CO POSZŁO TYLE PIENIĘDZY NA BEZPIECZNE PRZEJŚCIE DLA PIESZYCH)WIDAĆ BYŁO ZA DALEKO OK.200M.WIĘC CZYJA WINA?TO TAK SAMO Z KIEROWCĄ KTÓRY JEDZIE SZYBKO WPADA W POŚLIZG,ROZBIJA SIĘ I GINIE.CZYJA WTEDY WINA...?MOŻE EGZAMINATORA U KTÓREGO ZDAWAŁ EGZAMIN I ZDAŁ GO,A MOŻE URZĘDU KTÓRY WYDAŁ MU PRAWO JAZDY?BEZMYŚLNOŚĆ LUDZKA NIE ZNA GRANIC

dzasta (2009-10-02 14:00)
NIE OBWINIAJMY LUDZI NIEWINNYCH ZA TĄ TRAGEDIE,PRZECIEŻ BURMISTRZ NIE CHCIAŁ AŻEBY TA KOBIETA PRZECHODZIŁA W MIEJSCU NIEDOZWOLONYM(DOPIERO CO POSZŁO TYLE PIENIĘDZY NA BEZPIECZNE PRZEJŚCIE DLA PIESZYCH)WIDAĆ BYŁO ZA DALEKO OK.200M.WIĘC CZYJA WINA?TO TAK SAMO Z KIEROWCĄ KTÓRY JEDZIE SZYBKO WPADA W POŚLIZG,ROZBIJA SIĘ I GINIE.CZYJA WTEDY WINA...?MOŻE EGZAMINATORA U KTÓREGO ZDAWAŁ EGZAMIN I ZDAŁ GO,A MOŻE URZĘDU KTÓRY WYDAŁ MU PRAWO JAZDY?BEZMYŚLNOŚĆ LUDZKA NIE ZNA GRANIC

piotr (2009-10-02 14:01)
Do asp172. Nie wiem kto tu nie zna Pionek. W blokach stojących po przeciwnej stronie torów np. na ul. Jordanowskiej, Żeromskiego Orzeszkowej czy Słowackiego kto w nich mieszka. Odsyłam Pana na Dworzec PKP i proszę obserwować, jak przyjedzie pociąg od strony Radomia którędy pasażerowie przechodzą, pod torami czy przez tory, choć są dwa przejścia na odcinku 100 m.

asp172 (2009-10-02 14:23)
Z miejsca gdzie ta kobieta przchodzila jest do "czerwonego" albo na "ŻLOTE TARASY" Idąc z Jordanowskiej, wchodze idealnie przejsciem dla pieszych na tunel. Jesli ta kobieta nie szla by na Żlote tarasy to tylko pasowal by jej tunek a nie skroty przez tory.Proste. Gdyby nie bylo "Żlotych tarasow' Kobieta by żyła.

murof (2009-10-02 14:28)
do asp proszę mi wierzyć wszyscy pewnie chętnie by kupowali u naszych pionkowskich kupców tylko żeby mieli niższe ceny wystarczy spojrzeć na metki takie same a ceny jakie różne nawet o 80 zeta, zresztą taka bida w tym naszym mieście i tak każdy narzeka ale jakoś tego nie widać np. po ilości samochodów na mieście i nie tylko, zresztą jakaś dziwna zazdrość przez was ludzie przemawia czy co każdy tak się tu mądrzy i obwinia burmistrza a trzeba samemu zgłosić swoją kandydaturę i gospodarzyć ciekawe czy wtedy będziesz tak cwaniakować mój drogi panie

asp172 (2009-10-02 14:34)
Moje ostatnie stwierdzenie. Na dzień dzisiejszy, po przeczytaniu wpisow, widac ile trzeba uruchomic służb mundurowych przez wymuszone dzialania. To ktos, nie tam przechodzi, nie tam parkuje, to ktos tarasuje, to ktos za glosny , to zatarasowany wiazd do szpitala to setki innych problemow z fruwającymi smieciami na pierwszym miejscu. I tak będzie w "kolo macieju" Uważam Ze Burmistrz Janeczek, z czystym sumieniem, może teraz przywrocić ten bazar tam gdzie jego miejsce. A to że oczyszczono olbrzymi teren i w centrum nie ma juz smietnika? Może sobie zapisać na plus. Jego poprzednik tego nie potrafił.

murof (2009-10-02 14:37)
asp TY MUSISZ BYĆ JAKIŚ NAWIEDZONY CZŁOWIEK TE TWOJE DOMYSŁY PO PROSTU ZWALAJĄ Z NÓG ZROZUM GDYBY NIE JEJ GŁUPOTA POSZŁABY PRZEZ TUNEL CZY TO MA ZNACZENIE GDZIE SZŁA MA TUNEL ZROZUM TO WRESZCIE A SWOJĄ DROGĄ TO NAWET PO ŚMIERCI KOBITA NIE MA SPOKOJU ...

marcin (2009-10-02 14:39)
wy.....dolić bułgarów z miasta i tyle

asp172 (2009-10-02 14:44)
"murof" sam powiedziales "metki" a róznica w cenie. W ktoryms z wczesniejszych wpisow porownałem ceny (hurtowe) na bazarze na stadinie z ...cenami podawanynymi przez cyganów bulgarskich. Sa wielokrotnie niższe! Nie nasuwa Ci to pewnych podejrzeń.? But kupowany hurtowo u Chinczuka kosztuje 25 zł. U Polaka 35-40 u Bułgara ..10 Ponadto. Jesli masz mozliwośc "odwiedzenia targowisk w powiecie , zauwazysz że Pionki mieszcza się w sredniej. Ceny - róznica to okolo 5-10 zlotych. Najdrożej jest w Kozienicach . Ja tak trafilem. Gdyby nie to że ceny tak sa drastycznie róze nawet od tych na stadionie ...nasuwa sie pytanie to skąd jest ten towar? Pochodz po sklepach w Pionkach. Ceny sa rozne, ale nie aż tak.Mam pytanie. Dlaczego nie zajeli UM w Kozienicach, Zwoleniu czy Lipsku mimo że tam ich ostro potraktowano?

tadek (2009-10-02 14:45)
@asp172 Gdyby zlikwidowali tory w Pionkach kobieta by żyła. Może by zamknąć PKP? Gdyby ją nauczyli w szkole, że nie można przechodzić przez tory w miejscach nie wyznaczonych do tego to też kobieta by żyła. Aż żal czytać Twoje posty.

marlon (2009-10-02 14:57)
Do asp. Niestety ale takich głupot które napisałeś to nie czytałem od dawna. Gdyby nie było złotych tarasów to by kobieta przeżyła? Zastanowiłeś sie tak głębiej nad swoją niezwykle "oryginalną" teorią? A może jakby przechodziła w miejscu dozwolonym to by przeżyła? Może jakby zwracała uwagę czy jedzie pociąg to by przeżyła? Naprawdę czasami to trzeba się zastanowić co się pisze. Idźmy dalej twoim rozumowaniem. Kilkakrotnie dochodziło do potrącenia przy Manhattanie. Wniosek: gdyby nie było bazaru na Manhattan to by do tego nie doszło.

marlon (2009-10-02 15:02)
I jeszcze jedno. Jeżeli asp masz podejrzenia że towar bułgarów jest "lewy" to zgłoś to na policję. Sprawa jest prosta. Większość osób kupuje tam gdzie jest taniej. Jeżeli chcesz to kupuj u polaka i płac więcej. Twoja sprawa, twój wybór ale nie narzucaj go innym.

piotr (2009-10-02 15:03)
Panie asp172. Jak nie było tych złotych tarasów to co, nikt tamtędy przez tory nie przechodził. Jeżeli już idzie Pan w zaparte, to Burmistrza można tylko winić za to, ze nie postawił tam już kilka lat wcześniej straży miejskiej do wlepiania mandatów. Tak z ciekawości zapytam. Ile razy Pan sam przechodził przez tory w Pionkach. Moim zdaniem dzisiejszy wypadek nie ma nic wspólnego z Burmistrzem i handlującymi. Przechodzisz przez tory czy jezdnię w miejscach nie oznakowanych ponosisz ryzyko na własną odpowiedzialność.

virus117 (2009-10-02 16:00)
Widać że osoby obwiniające burmistrza o ten wypadek maja jakis problem samemu ze sobą . Na legionistów też tarasy były przy torach tyle czasu i jakoś wypadku nie było a tu nagle winą jest bazar ? haha jak ktoś nie uważa to niestety ale takie są konsekwencje . Ilu uczniów czerwonego przechodzi przez tory i wypadków nie było jak by zginoł uczeń to co zamknać szkołe ? osoba idąca na mecz-zamknać stadion ? do kościoła-kościół zlikwidować ? Pomyślcie ludzie czasem co piszecie bo żal to czytać.

virus117 (2009-10-02 16:05)
Dodam jeszcze że najlepszym rozwiązanie było by chyba postawienie ogrodzenia przy torach od wiaduktu przez nowe przejście do dworca pkp wtedy ludzie byli by zmuszenie chodzić przejściami które do tego służą . Może burmistrz powinien się starać by pkp sfinansowało coś takiego bo widać nowe przejście nie do końca jest wystarczające.

zbyszko z Bogdanca (2009-10-02 16:06)
Co by tu nie pisać, prawo jest prawem, a nowy bazar jak był tak i nadal jest nielegalny...

zbyszko z Bogdanca (2009-10-02 16:07)
Co by tu nie pisać, prawo jest prawem, a nowy bazar jak był tak i nadal jest nielegalny...

jacuś (2009-10-02 17:27)
Na ul.Zwycięstwa też są tory,ale jakoś nikt nie zginął z powodu "Złotych tarasów".Czy my Polacy jesteśmy gorszymi obywatelami tego kraju?Czy Bułgar ma w tym kraju więcej do powiedzenia niżeli Polak?Dla polskiego handlarza nasza władza nigdy by nie wygospodarowała terenu w centrum miasta.Na polskiego handlarza można tylko nasłać "skarbówkę.Bułgar się tego nie boi.Ludzie nie sprzedajmy tego kraju za parę "srebrników"!!!Piętno tego co się stało będzie prześladować tego ,który wydał taką decyzję.Ciekawe co na to rodzina ofiary?Powinna dochodzić co było przyczyną i szukać sprawiedliwości a może odszkodowania.Są przepisy prawne.Prokuratura.Trzeba skończyć z okupacją Pionek.

asp172 (2009-10-02 17:53)
"jacuś" napisal ".Czy my Polacy jesteśmy gorszymi obywatelami tego kraju?Czy Bułgar ma w tym kraju więcej do powiedzenia niżeli Polak?Dla polskiego handlarza nasza władza nigdy by nie wygospodarowała terenu w centrum miasta.Na polskiego handlarza można tylko nasłać "skarbówkę"" JACUŚ" nie pytaj a poczytaj. Ja , jesli mogę miec pretensje do Burmistrza Janeczką to tylko oto, że ugiął się pod presją paru moherów i zmienił miejsce "zakwaterowania " Cyganów Bułgarskich. Dlaczego, przez tyle lat, mimo prósb, nie poprawiono w najmniejszym stopniu miejsc gdzie prowadzą swoją działalnośc POLACY ? Proszę mi nie wciskac że żądam ich wywalenia z Pionek. Ządam poszanowania PRAWA i równości DLA WSZYSTKICH. Dzisiejsze "dzikie" przejscia obserowowaliśmy z osobą znana i cenioną w PIONKACH. Obaj stwierdzilismy ze ruch przez tory jest wiekszy niż był przed wybudowaniem tunelu. Dlaczego, jakos nikt nie moze mi odpowiedziec na pytanie. W ktorym miescie EUROPY, obcokrajowcy zajęli URZĄD i zarządali lepszych warunkach i zlamania prawa na ich korzyśc? W ktorym szanującym sie panstwie EUROPY Mer, Burmistrz czy kktoś inny dopuścil by do takiej sytuacji jak w Pionkach.? Ja mam swoje zdanie i zostaje przy nim. Chca chandlować? To jak wszyscy, na ZWYCIĘSTWA albo na MANHATAN. KONIEC. KROPKA.

karla (2009-10-02 17:58)
A ja gratuluję Bułgarom tak wspaniałego burmistrza ! można tylko pozazdrościc burmistrza , każdy by takiego chciał , który nadstawia swój kark , pozycje , żeby dogodzic nie swoim. I stało sie - Hiuston mamy problem - zginęła na torach kobieta . Można różnie o tym mówic , że niepotrzebnie poszła , że nie tam szła , ale jedno jest pewne stało sie to tu i teraz , kidy rozpoczęto handel w tym miejscu , w miejscu , które nie jest bezpieczne. Gdyby burmistrz czytał wypowiedzi ludzi myślących w tym mieście może by do tego nie doszło . Prawie wszyscy tu piszący byli przeciwko takiej lokalizacji , jak z rękawa sypano powodami dlaczego . Ale słucha sie Bułgarów i ludzi myślących tylko o sobie , nie o tym że może byc źle , niebezpiecznie ...... tylko o tym żeby kupic sobie ciucha parę złoty taniej , którego potem w krótkim czasie wyrzucą na smietnik. Nawet niektórzy radni stanęli na wysokości zadania i naprawdę mądrze wypowiadali sie w tym temacie , zawiedli mnie tylko w jednym , że nie złożyli doniesienia do prokuratury (jak to mieli do tej pory w zwyczaju ) o stworzeniu targowiska na nielegalnym terenie . Ale nie ..... wódz wie lepiej , wódz tańczy jak mu zagrają , no więc Hiuston - ktoś ma problem.......

karla (2009-10-02 18:08)
Kiedy ogladałam film na tej stronie o najściu Bułgarów na Urząd , nie mogłam sie nadziwic . Bułgarzy chmarą szli na Urząd , bez pardonu otworzyli drzwi i wparowali do srodka . Gdzie to jest mozliwe ? w jakim mieście , w jakim kraju , żeby obcokrajowiec tak zrobił ? W jakim kraju obcokrajowiec macha na burmistrza ręką , w jakim kraju pozwala mu sie wejsc na obrady Burmistrza i Rady Miasta . To juz był powód dla którego powinna policja przegonic ludzi zaklucajacych spokój w miescie i Urzędzie . A nie Burmistrz jeszcze mówi , dziękuje - że przyszliście mnie wspierac .......... normalna paranoja .

asp172 (2009-10-02 18:32)
Biorąc pod uwagę z jakimi problemami musi się teraz zmagać Burmistrz Janeczek, nie osądzal bym go tak ostro.Mając duzo wieksze problemy z finansami miasta poprostu chcial jak najszybciej pozbyc sie problemu. I tu popelnil błąd. Ale w pozostałym temacie popieram Twoje stanowisko...Nie wiem co sie dzieje ale jak tak dalej pojdzie to jeszcze sie zakocham w Tobie.

karla (2009-10-02 18:49)
Ja rozumię , że są inne sprawy w mieście do załatwienia , chociażby ciepło , którego w mieszkaniach nie mamy ,a juz by się bardzo przydało. Ale nie mówi sie , o swoich kupcach , że mu zaklócaja spokój w pracy , kiedy w innych miastach pozwolono im wręcz samym rozwiazac ten problem , a u nas traktuje ich się jak osoby gorszego gatunku . A z kolei obcokrajowcom , którzy rzeczywiście zakłócili mu spokój w urzędzie - dziękuje sie , że przyszli go wspierac . Czy to jest normalne ????????

piotr (2009-10-02 18:54)
Idąc tokiem myślenia naszych kupców i zakładając, że mają racje. Burmistrz powinien natychmiast zlikwidować handel przy ul 15 stycznia i na ul Zwycięstwa. Tam również targowisko jest nielegalne. Występuje podwójnie niebezpieczne. Bliskość torów oraz linia wysokiego napięcia nad głowami sprzedających i kupujących, może przejechać kogoś pociąg jak i zerwać się przewód elektryczny. Wtedy już nie będzie przeroś. Tak jest źle a tak jeszcze gorzej. Aby kupić coś taniej zostają markety w Radomiu. Ale uwaga na zakupy zimą bo zdarzają się przypadki zawalenia się dachów. Życzę więcej rozsądku dla obydwu stron.

asp172 (2009-10-02 19:04)
Piotr Targowisko ogrodzone przy ul Zwycięstwa jest targowiskielegalnym i dopuszczonym do uzytkowania. (posiada wszelkie dokumenty) Pod liniami wysokiego napiecia nie wolno budowac a...zobacz na ul. Pilsudzkiego a wlasciwie Dzialki Suskowolskie koło piekarni KOŚKA. Jest inny aspekt w tej sprawie. We wszystkich miastach caly handel obwozno - bazarowy wyprowadza sie po za centra. Nawet siłowo....

asp172 (2009-10-02 19:10)
autopoprawka - targowiskiem legalnym-powinno być

asp172 (2009-10-02 19:33)
A tak zgłupia ...co by sie stalo jakby jutro w. k...polscy kupcy, z dużego targu zajęli plac przy 15-go stycznia? Wojna?

marcin (2009-10-02 19:54)
teraz weszli do urzędu miasta ,ciekawe co zrobią dalej ,ciekawe ile osób jeszcze wlezie pod pociąg żeby sobie kupić gacie za 5 zł,ciekawe jakim prawem ci ludzie się tak upominają o swoje ,a co z miejscami pracy mieszkańców pionek,czy oni wogule mają pozwolenia na pobyt w polsce i na pracę.du.zo pytań mało odpowiedzi.niech jadą do niemiec pohandlować.rozmowa będzie krutka

moherowy_beret (2009-10-02 21:07)
Stachu , Marku co wy na to? albo wy zrobicie porządek w tym mieście albo ? miasto zrobi z wami;-(

B3Y0 (2009-10-03 01:05)
Ciekaw jestem, ile kosztowałoby wybudowanie porządnego ogrodzenia wzdłuż torów na odcinku od dworca zachodniego do wiaduktu

Malinosia (2009-10-03 08:57)
Czemu mają nie stać na legionistów?! Jeśli ludziom to przeszkadza to wyznaczcie im godziny otwarcia targowiska i wtedy wszyscy będą zadowoleni, mieszkańcy dostaną cisze i spokój a inni ludzie będą w bezpiecznym miejscu robić zakupy.

progressive (2009-10-03 10:48)
No właśnie ciekawe ile by kosztowało postawienie najzwyklejszej siatki wzdłuż torów od dworca do wiaduktu. Może najwyższy czas żeby Pan Mareczek o tym pomyślał. Bo według Mnie nie będą to wielkie koszta, a napewno uratują komuś życie. pozdrawiam

Marcell (2009-10-03 10:49)
Zobaczcie z boku jak to wygląda w tej chwili. Nasi handlujący od lat stoją na terenie zupełnie zapomnianym i zaniedbanym. Nikt nie pomyslał przez chwile by na duzym targu zrobić choć kawałek chodnika, postawic kontener na śmieci. Dziś widzimy "Bułgarów", którzy zaczęli handlowac w bardzo niskich cenach, korzystnie dla ludzi mniej zamoznych. Nie zabierali głosu, gdzie ich sie postawiło tam handlowali. Dzis jest ich na potęgę i co najlepsze zaczęli krzyczec nie na swoim podwórku. Mimo, że broniłem ich, by nie wyganiać ich z miasta bo dawali alternatywę handlową teraz mówiąc brzydko "przeginają pałkę". Nie proszą, nie czekają, a żądają. Szkoda, że burmistrz z radą tak szybko ugięli się przed...nie wiem kim. Przyznali obcym teren do "wczoraj" zapomniany, gdzie od lat nie było nawet kosiarki widac. Dzis jest to centrum handlowe. Teren nie przygotowany prawine, logistycznie ani geodezyjnie. DZiki, bez stanowisc, scieżek, chodników...strach patrzeć. Myślę, że rządzący "kochani" wreszcie wyspią się, odpoczna i pomyslą co zrobili. Tak jak miasto funkcjonuje na dziko, tak dzis dalej uprawia polityke dzikości ulegając dzikiej grupie (prawie bandziorów) z krajów wschodu, którzy z pięścia upominają się o nie swoje.

Burti (2009-10-03 11:03)
Mam pytanie.Kto podjął decyzje o lokalizacji nowego targowiska,Burmistrz czy Rada Miasta?Bo o ile się orientuję,Burmistrz takiego prawa nie miał.

blok31 (2009-10-03 11:22)
Strasznie sie usr.....z tym ogrodzeniem. Wystarczy trochę.... żeby wiedzieć, że to nic nie da! Takie ogrodzenie juz kiedyś było i były w nim dziury a nawet wyrwane przęsła .Czyżby dzieci tego nie pamiętały? Ponadto w drugą stronę do przejazdu jest ogrodzenie z dziurami właśnie i było juz tam kilka wypadków. To dopiero początek. Teraz stawiam na wypadek drogowy na dwupasmówce! Mamy dwa bazary . A tym co się to niepodobna niech się wyprowadzą. Dlaczego mamy budować następny! Ogólna żenada. Tak ciężko się przespacerować lub podjechać ! A może tym krzykaczom zrobić pod blokiem lub pod domem taki bazar!

mirynda (2009-10-03 16:30)
No i mamy demokracje. Wystarczyło że asp...miał inne zdanie od 'pewnego biznemsena" i juz nie prowadził dzis druzyny.... A tak sie chwalił!!!

DZIAD (2009-10-03 22:37)
Tak wszyscy piszecie o nowym miejscu że nie powinno ,ze kto dał pozwolenie ,ze nielegalne itd. ale jeżeli macie odwagę to napiszcie że nikt z was nigdy nie kupił nic od Bułgarów i że nikt nie chodzi od nich w żadnych ciuchach .Wszyscy no może wiekszość uważa że nie powinno ich być u nas ,ale czy oni komuś przeszkadzają .Dobrze że są bo Pionki nie są takie bogate i jakoś nie widać że nosimy markowe ciuchy , powinniśmy się cieszyć że możemy sie taniej ubrać sami i nasze dzieci bo sami wiecie ile kosztuje wyprawka dziecka do szkoły.Wiec myślę że krytykowanie jest tu nie na miejscu .

czarny_olek (2009-10-03 23:17)
dziadu posłuchaj , ja nigdy nic od bułgarów nic nie kupiłem i nie kupie i uważam że trzeba ich i tych co lobbują za nimi wyjebać daleko z Pionek

asp172 (2009-10-04 11:10)
"mirynda" najpierw sprawdz u żrodeł a potem pisz. Wczorajsza moja nieobecnośc byla spowodowana ważnymi sprawami rodzinnymi poza Pionkami (Mikołów). Ponadto temat jest inny, niż sprawy klubu

DZIAD (2009-10-04 11:31)
Z wielkim szacunkiem dla ciebie czarny-olku ,ale widać że nie wiesz co to brak pieniędzy bo chyba ty ubierasz się w Kropie .A pomyślałeś o emerytach i o ludziach bezrobotnych gdzie ledwo im starcza na leki i inne potrzeby .Pisząc to to jak powiedziałem albo pochodzisz z bogatej rodziny albo masz sporo kasy ,jak tak jest to podziel się nimi albo daj na chore dzieci .Z wyrazami szacunku dla ciebie i innych tak samo myślących .

karla (2009-10-04 11:43)
Ludzie! spójrzcie na ten problem inaczej niż przez pryzmat ciucha za parę złoty . Kiedyś pojechaliśmy ze znajomymi na zakupy do Wólki Kosowskiej . Nic nie kupiłam bo się wku...rzyłam , ale co sie napatrzyłam ! W którą stronę okiem nie sięgnąc stoją olbrzymie hale z towarem pod sufit - wszystko Chińczyka . Polacy też pracują ..... ale u Chińczyka , w miarę jakoś to wygląda gdy sprzedaja w sklepie , ale widok Polaka ciągnącego za dyszel olbrzymi wóz naładowany pakami z towarem powyżej 2 m. a obok idący Chinol 150 w kapeluszu z rękami w kieszeni , albo komórką przy uchu - naprawdę powala z nóg. Co lepsza fura pod hala to Chinola . Podobno za zarobione pieniądze wykupują całe połacie ziemi pod W-wą i stawiają sobie pałace . Ktos stworzył eldorado dla tych ludzi , teraz tworzymy eldorado i nową erę dla Bułgarów , bo oni tacy biedni , tak ciężko pracują , niech sobie zarobią ...... cieszmy się i radujmy bo jak juz sie odkują to może pozwolą nam ciągnąc wozy za dyszel .

asp172 (2009-10-04 11:48)
KARLA !!! 100/100 !!!!!

karla (2009-10-04 11:55)
Ludzie którzy naszli urząd mówili , bo nasi kupcy , bogacze rozbijają się samochodami ...... jakoś nie widziałam , żeby Bułgar przywiózł swój towar na osiołku ..... Ale oni tacy biedni , tacy poszkodowani , tak ciężko pracują .... niech jeżdża im sie należy . Wiadomo , że tak załatwiają nas nasi politycy . Polak już na wejściu , kiedy otwiera biznes , jest obłóżony podatkami , obowiązkowymi ZUS-ami , a olbrzymie koncerny zagraniczne ? zwolnione z podatku na 10 lat , potem zmieniają nazwę i kolejne 10 lat ..... i do tego inne ulgi. Jak wtedy taki mały sklepikarz , może konkurowac cenami ? i tak jest tutaj . Polak jeśli kupi towar do swojego sklepu już ma doliczone 22 % vat , potem podatek dochodowy 19 % . Zanim doda swoją marżę już musi sobie doliczyc 41 % . A Bułgar ? jemu wolno handlowac na czarno , może nawet i trefnym towarem , ale kogo to obchodzi ? kto ich sprawdzi ? im wolno , niech sobie bidule zarobią .....

karla (2009-10-04 11:58)
No panie asp. bo już myślałam , że wesela nie będzie .....

karla (2009-10-04 12:09)
Jeszcze dodam , że jak pozwolą nam ciągnąc Bułgarzy te wozy z towarem , to też za parę groszy ........

banan (2009-10-04 14:09)
Przecież ci Bułgarzy robią to co Polacy na zachodzie od paru lat "zaniżają stawki - ceny". Jak ktoś ma porównanie z pracą za granicą w latach '90 początek 2000 a teraz, wie o czym mówię. Jak by nasi kupcy się zjednoczyli mogli by stworzyć konkretną konkurencje Bułgarom a puki jeden drugiemu rzuca kłody i wsadza nóż w plecy obcy to wykorzystują. "Tam gdzie dwóch się bije trzeci korzysta"

banan (2009-10-04 14:12)
"karla (2009-10-04 12:09) Jeszcze dodam , że jak pozwolą nam ciągnąc Bułgarzy te wozy z towarem , to też za parę groszy ........"______ Bułgarki ciągną za parę groszy od dawna...(

asp172 (2009-10-04 18:29)
"Karla" Tak od razu wesele? Trzeba iść z duchem czasow... Do "banana"...ty, ty ty...Swintuchu

banan (2009-10-04 18:58)
asp chcesz mi w mówić że na Załamanku to grzyby zbierają? ty ty ty naiwniaku hehe:)

asp172 (2009-10-04 19:04)
Noooooo !!! Sam widziale jak schylala sie pod drzewem po opienki a polak ją podtrzymywal od tylu aby nie upadla. Polacy to gentelmeni....

banan (2009-10-04 21:12)
I pewnie wspomógł biedaczkę finansowo co by nie narzekała na polską gościnność.

karla (2009-10-05 09:57)
Drogi panie co innego miałam na myśli , obawiałam się , że nie będzie p. mógł już pisac , a tym bardziej popierac innych......

banan (2009-10-06 01:40)
Karla ja czy asp bo jeżeli chodzi o mnie to jeszcze mogę i to nie tylko pisać a kolega jak nie może to niech się chociaż chwali że może.

asp172 (2009-10-06 09:06)
"KARLA", MOGĘ !!!!!! Przecież mozna sprawdzic!

karla (2009-10-06 09:38)
Oj ! głuptasy !

gwizd (2009-10-06 13:22)
W temacie gdzie osoba zginela pod kolami pociagu wy sie licytujecie "czy jeszcze mozecie" Czarujace

banan (2009-10-06 20:07)
A uważasz że lepsze jest szukanie winnego na siłę za tą tragedie?

aniafrania (2009-10-06 22:28)
o czym Wy piszecie, to jest tylko i wyłącznie wina tej baby. Oni nie mają z tym nic wspólnego.. eh.. a ja przed chwilą skończyłam pisac pracę na temat tolerancji.

banan (2009-10-07 01:28)
Powiedzmy że w jej wieku to był błąd a nie wina. Co do tolerancji ...

mirynda (2009-10-07 09:23)
W najbiliższych dniach do Pionek mialo zajechac na kilka dni Wesole Miasteczko. Panujacy nam w Pionkach BUŁGARZY zabronili Burmistrzowi Janeczkowi wpuszczanie w/w jak rowniez, mającego przyjechac CYRKU. Burmistrz Janeczek podjąl decyzje o wykonaniu polecenia.

banan (2009-10-07 10:54)
A po hu.. nam wesołe miasteczko jak mamy w mieście od dawna cyrk w rolach głównych z takimi jak Ty. Poczytaj komentarze za Zawodnika i Janeczka.

asp172 (2009-10-07 13:26)
"MIRYNDA" Skąd Ty czerpiesz takie wiadomości. majpierw rewelacje na mój temat, teraz "Wesołe Miasteczko"...

asp172 (2009-10-07 13:38)
Do "banana"...Przeczytałem Twoje pozdrowienia dla pieszych. Zamieszczam doslowny przedruk z przepisow "Zbliżając się do przejścia dla pieszych jesteś obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa pieszemu znajdującemu się na przejściu. Skręcając w drogę poprzeczną, jesteś obowiązany ustąpić pierwszeństwa pieszemu przechodzącemu na skrzyżowaniu przez jezdnię drogi, na którą wjeżdżasz. Nie ma przy tym znaczenia, czy przejścia dla pieszych są wyznaczone, czy też nie Kierującemu pojazdem zabrania się: wyprzedzania pojazdu na przejściu dla pieszych i bezpośrednio przed nim, z wyjątkiem przejścia, na którym ruch jest kierowany przez policjanta lub za pomocą sygnalizatorów świetlnych; omijania pojazdu, który jechał w tym samym kierunku, lecz zatrzymał się w celu ustąpienia pierwszeństwa pieszemu; jazdy wzdłuż po chodniku lub przejściu dla pieszych. Przejeżdżając przez chodnik lub drogę (ścieżkę) dla pieszych, jesteś obowiązany jechać powoli i ustąpić pierwszeństwa pieszemu. Podobnie musisz się zachować jeżdżąc po placu, na którym nie wydzielono jezdni i chodników, przez co ruch pieszych i pojazdów odbywa się po tej samej powierzchni. Przy przejeżdżaniu obok oznaczonego przystanku tramwajowego nie znajdującego się przy chodniku, jesteś obowiązany zachować szczególną ostrożność. Jeżeli przystanek nie jest wyposażony w wysepkę dla pasażerów, a na pr

asp172 (2009-10-07 13:46)
ciąg dalszy..." Przy przejeżdżaniu obok oznaczonego przystanku tramwajowego nie znajdującego się przy chodniku, jesteś obowiązany zachować szczególną ostrożność. Jeżeli przystanek nie jest wyposażony w wysepkę dla pasażerów, a na przystanek wjeżdża tramwaj lub stoi na nim, musisz zatrzymać się w takim miejscu i na taki czas, aby zapewnić pieszemu swobodne dojście do tramwaju lub na chodnik. Podobnie zachowasz się przy ruchu innych pojazdów komunikacji publicznej. W razie przechodzenia przez jezdnię osoby niepełnosprawnej używającej specjalnego znaku, lub osoby o widocznej ograniczonej sprawności ruchowej, obowiązany jesteś zatrzymać się w celu umożliwienia jej przejścia. " faktem jest że w szczegolności osoby starsze wogóle nie oglądaja się, a idąc spcerkiem, udają że nie widzą samochodu. Sam osobiście , nie raz czekam po pare minut aby przejśc. Kierowcy zamiast zwolnić, przyspieszają. Młodzi doslownie urzadzaja zabawe "poganiając" starsze osoby. Nagminne jest rowniez (Mickiewicza) wyprzedzanie na pasach lub omijanie przepuszczajacego pieszych. SKANDAL ! Nie raz zauwazyłem jak nagle, kierujący pojazdem, szukają czegoś (chyba UFO) na niebie! W pionkach, jak latwo zauważyc , co raz wiecej rowerzystów ( dbających o wlasne życie) jeżdzi chodnikami !!

banan (2009-10-08 12:33)
Myślę że wystarczyło napisać :"Zbliżając się do przejścia dla pieszych jesteś obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa pieszemu znajdującemu się na przejściu.". Znajdującego a nie wychodzącego pod nadjeżdżający samochód i o tych głównie mi chodziło. Muszę się z tobą zgodzić bo gdyby był ranking pod względem kultury jazdy to Pionki były by w tych gorszych. A tak na marginesie spróbuj przepuścić kogoś na przejściu przed kościołem w godzinach szczytu, to możesz zgasić silnik i się zdrzemnąć nim w ogóle jakiś pieszy cię zauważy.

outsider (2009-10-09 00:09)
tak grzejecie na tych bułgarów a sami na siebie nie popatrzycie. w anglii i irlandii tak samo mowia o polakach.

Ukryj komentarze   Dodaj komentarz

« Powrót

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 


Srona główna Kontakt Mapa serwisu
Copyrights © 2012 Pionki24. Designed by NSF.pl powered by Geopard.pl geopard.pl


Dyżury aptek: 21 maja - 27 maja, ul. Aleje Lipowe 14, tel: (48) 612-33-10. Uwaga! Dyżury w godz. 7.00 - 24.00/.../27 maja (niedziela): Dzień Mamy i Dziecka, piknik na terenie Ogródka Jordanowskiego od godz. 16.00/.../28 maja (poniedziałek): festyn z okazji Dnia Dziecka na terenie jednostki straży pożarnej w Pionkach, godz. 11.00-16.00/.../2 czerwca (sobota): "Czas na sport w Jedlni" - festyn/.../
Dodaj pozdrowienia
Treść
Podpis
Kod otrzymany przez SMS
Aby dodać pozdrowienie wyślij SMS o treści AP.POZDR na numer: 72068
Kosz SMS 2,46zł (brutto)
W odpowiedzi otrzymasz kod sms, który wpisz w oznaczone pole

Usługa Premium SMS jest dostarczona i obsługiwana przez Dotpay

Usługa dostępna w sieci Era GSM, Plus GSM, Orange, Play

Właściciel serwisu Regulamin Reklamacje