14:20. Piątek, 25 maj.   Imieniny obchodzą: Grzegorz, Urban, Magda
MOK skazany za mobbing - wyrok jest prawomocny
 
Fot.Sąd Okręgowy Radom
zobacz wszystkie zdjęcia(1)
Dzisiaj o godz.13.00 w Sądzie Okręgowym w Radomiu odbyła się rozprawa dotycząca apelacji wyroku Sądu Rejonowego w Kozienicach. Apelację złożyła obecna dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury p. Anna Kostrzewa.Apelacja została odrzucona i tym samy wyrok w sprawie mobbingu w MOK-u został podtrzymany.

  Przypomnijmy, 18 grudnia 2008 r.zapadł wyrok z powództwa Bożeny Nakoniecznej przeciwko Miejskiemu Ośrodkowi Kultury w Pionkach o przywrócenie do pracy i odszkodowanie z tytułu mobbingu i dyskryminacji.Sąd Okręgowy w Kozienicach zasądził wtedy od pozwanego Miejskiego Ośrodka Kultury na rzecz Pani Bożeny Nakoniecznej kwotę 3990zł.tytułem odszkodowania za niezgodne z prawem wypowiedzenie umowy o pracę.Zasądził również 3000 zł. tytułem zadośćuczynienia za rozstrój zdrowia spowodowany mobbingiem.

Sad Okręgowy w Radomiu oddalił apelację strony pozwanej i tym samym utrzymał wyżej przytoczony wyrok w mocy,dodatkowo zasądził od pozwanego zwrot kosztów zastępstwa procesowego adwokata powódki.
- W ustnym uzasadnieniu wyroku p.Sędzia zwróciła uwagę na to, że analiza zebranego w sprawie materiału dowodowego ponad wszelką wątpliwość wskazuje,że pracodawca oraz część pracowników(dopiero co zatrudnionych u pozwanego) stosowało wobec powódki mobbing. Podjęte wobec powódki działania miały charakter długotrwały i uporczywy(powtarzający się).Pierwsze tego typu zachowania nastąpiły zaraz po objęciu funkcji dyrektora przez Annę Kostrzewę, stale powtarzały się i trwały do zwolnienia powódki z pracy. Wypowiedzenie umowy o pracę było niezgodne z prawem i nieuzasadnione,oparte na fikcyjnej przyczynie. Było ono ostatnim przejawem mobbingu - mówi Bożena  Nakonieczna.

Wyrok Sądu Okręgowego w Radomiu jest prawomocny.  



Komentarze[74]
Pawel1 (2009-03-05 18:55)
MobbingMOK !!!!!!!!!!!!

Omega (2009-03-05 19:12)
………………Podjęte wobec powódki działania miały charakter długotrwały i uporczywy(powtarzający się).Pierwsze tego typu zachowania nastąpiły zaraz po objęciu funkcji dyrektora przez Annę Kostrzewę, stale powtarzały się i trwały do zwolnienia powódki z pracy. Wypowiedzenie umowy o pracę było niezgodne z prawem i nieuzasadnione, oparte na fikcyjnej przyczynie……..Nic dodać, nic ująć. Ten fragment uzasadnienia wyroku mówi o wszystkim co się dzieje za rządów pana burmistrza ROMUALDA ZAWOIDNIKA w podległej mu jednostce kulturalnej i to za publiczne pieniądze. Przypominając że pan Zawodnik z swoją nieskazitelną postawę człowieka pojednania otrzymał 1 września odznaczenia na cmentarzu to już chyba zbyteczne. Zobaczymy teraz co przy prawomocnym wyroku sądu poczyni Zawodnik i kto pokryje koszty związane z tym przestępstwem ???

Pawel1 (2009-03-05 19:23)
Nie zapominajmy o nowo zatrudnionych pracownikach,brawo wspaniały sukces na początku drogi zawodowej.

Omega (2009-03-05 19:29)
Ponownie pytam się jak to MOK jako instytucja mógł prześladować pracownika tejże instytucji. Czy przykrości których doznała pani Bożena to były ze strony budynku, stołu bilardowego w holu, fortepianu na scenie, krzesełek na Sali czy cholera wie jeszcze czego. Powodem była pani dyrektor i ze strony tej pani wszystkie te działania były kierowane jako pracodawcy. Czy to fortepian zwolnił bezprawnie panią Bożenę czy pani Kostrzewa ? Określenie podane przez Sąd jak w tytule jest co najmniej dziwne. Wypada teraz aby poszkodowana lub organ samorządowy wystąpił do sądu o ustalanie konkretnego sprawcy i to nie tylko utratę zdrowia poszkodowanej, narażenie gminy na koszty finansowe, ale i utratę dobrego imienia jednostki kulturalnej jedynej w mieście. Jak to teraz wygląda że młodzież naszego miasta dokształca się kulturalnie w jednostce gdzie stosowany jest mobbing wobec instruktorów. Tylko wstyd i wstyd i tak od dwóch lat. Uzdrowiciel przyszedł do Pionek k…. mać.

TED (2009-03-05 20:42)
Mam pytanie do Pana burmistrza i szanownej Pani pedagog Dyrektor MOK. Czy pan burmistrz zapłaci z wlasnej kieszeni koszty związane z wyrokiem czy ewentualnie poniesie koszty z panią dyrektor. Czy Pani dyrektor zrezygnuje z funkcji bo nikt sobie nie wyobraza że bedzie trwała na tym stanowisku dalej. Czy dyrektor szkoły gdzie między innymi jest zatrudniona Pani dyrektor MOK moze dalej sprawować funkcje nauczyciela -wychowawcy modziezy. Oczekuję od zainteresowanych odpowiedzi.

Śnieżka (2009-03-05 21:20)
Bardzo się ciesze ,że sprawa Pani Bożeny zakończyła się już na dobre, no i oczywiście pozytywnie.Mam jeszcze cichą nadzieje, że kiedyś wróci ta Pani do MOK i dalej będzie wspaniale pracować z naszą młodzieżą. Myślałam jak wielu zapewne z nas, kto zapłaci za to,bo w finansach na ten rok chyba MOK nie uwzględnił takich kosztów.Pamiętajmy jednak ,że mamy Urząd ,który udziela bezprocentowych pożyczek.

Omega (2009-03-05 22:01)
Dla mnie sprawa pokrycia kosztów wynikających z prawomocnego wyroku powinna pokryć osoba z przyczyną której do takiej sytuacji i kosztów powstało, a więc pani Kostrzewa. W końcu to nie było jakieś zdarzenie jednorazowe zakwalifikowane do niezamierzonego przypadku losowego, ale świadome, zamierzone i długotrwałe działanie. Wyobraźmy sobie inna sytuację /hipotetycznie/ że np. było włamanie do Urzędu Miasta i panu burmistrzowi zginał np. laptop za 7.000 zł. Oczywiście dochodzenie, słuchanie świadków, Policja złodzieja nie złapała, koszty pokrywa miasto. Ale weźmy sytuację inną /hipotetycznie/ że burmistrz zabiera z Urzędu laptopa w celu bliżej nie określonym i pozostawia go w niezabezpieczonym prywatnym samochodzie. Laptop ginie w sytuacji bliżej nie określonej. Nie zakładam oczywiście sytuacji że chodziło komukolwiek o pozyskanie danych na twardym zysku, a tym bardziej ich się pozbycia. Brak śladów włamania, brak sprawcy. No chyba jest sprawą oczywistą że koszty musi pokryć osoba odpowiedzialna za powierzone mienie. W końcu wiedział człowiek co robi. To samo w przypadku MOKU. Wiedziała pani Dyrektor co robi to teraz trzeba zebrać nagrody.

Śnieżka (2009-03-05 22:54)
W pełni popieram i zgadzam się z Omegą.W końcu Pani Dyrektor pracuje na dwóch etatach.Dlaczego koszty ma pokrywać MOK,a może niektórzy obejmując stanowiska wykupili sobie ubezpieczenia z tytułu ;jestem szkodliwy;więc problem mają z głowy.Nie ucierpią na tym dzieci ,które uczęszczają na zajęcia do naszego ;Domu Kultury;. A co do laptopa to chyba gdzie by nie zginął teoretycznie ,to i tak Pan Burmistrz by wszystkim wmówił,że dla dobra miasta miał go ze sobą, a może nawet walczył w jego obronie.No cóż,niektórzy już tak mają.

alfa100 (2009-03-05 22:58)
dlaczego kolezanka z jednej szkoły/nauczycielka tzw/donosi na drugiego nauczyciela?SYYYYYF

asp172 (2009-03-06 09:40)
ALFA...Zauwaz kto takie metody sprowadzil do Pionek? Dla kogo było to "drogą" życiową? Do dzis pamietam jak Pani Murawska biegła na Policje aby donieść na Panią Klich. Ile, niekiedy nawet dziennie, wysyłał Burmistrz zawiadomień, donosów ? Nietylko do Policji, Prokuratur, Sadów, CBŚ, a nawet na policję! Przez tyle lat, bez wzgledu, kto zarzadzał miastem, nie spotkalismy sie z taka sytuacją jak obecnie. I co ciekawe, jak siegam pamięcia sesje Rady Miasta były praktycznie identyczne. Trwały po kilka dni, od rana do wieczora.! Publicznośc miala w tedy wolny glos!!! Tak ale w tedy kazdy mogl powiedziec to co mysli, bez grożby, że za złe spojrzenie bedzie zaraz podany do Sądu czy gdzies indziej.

asp172 (2009-03-06 09:52)
Acha i jeszcze jedno. W dniu dzisiejszym , na tablicy w klatce schodowej przeczytałem ogloszenie. Otoz pisze tam ze RADA MIASTA podwyzszyła opłaty za wywowz smieci. Dla mnie jest to co najmniej mijanie sie z prawda! Byłem na tej sesji i wiem ze Radni nie dokonywali zadnych podwyżek , natomiast zostawili BURMISTRZOWI widelki do zastosowania takowych! Bylo to jak pamietam od 1-60% stawki podstawowej. To BURMISTRZ zastosował maksymalną! ponadto , jedna z mieszkanek domkow prywatnych naszego miasta, stwierdzila ze jej kontener zmienił w jakis cudowny sposob objetość! Mimo ze posiada go od szeregu lat i miał pojemnośc 1,35, teraz stał się pojemniejszy do 1.4. Niby nic, ale w skali miasta miesięcznie...

gwizd (2009-03-06 13:37)
Na oficjalnej stronie Miasta Pionki MOK oglasza sie na zapisy Akademi Trzeciego wieku. Wspaniala incjatywa. Mozna bedzie wysluchac prelekcji na temat "Stosowanie przemocy i nacisku psycholognicznego na pogleglego pracownika" Pierwsza Dame pionkowskiego mobbingu juz tam maja. Licze na to ze wyklada bedzie interesujacy.

asp172 (2009-03-06 20:40)
Widć ze wiosna idzie. Stado ptaszkow przyniosło wiadomośc jakoby na wtorek szykuje sie niezła zabawa.!! Ponoć przygotowywane sa wątróbki.... Czy Ty Omega też coś "węszysz" w powietrzu? Niezbadane sa wyroki nieba.....

Omega (2009-03-06 20:59)
Rzucasz takie tajemnicze hasła że nie wiem o co chodzi. Oglądałem przed chwilą „kabareton” na EPLAC w wykonaniu radnych „Przeszłość Pionek” i powiem że jestem pod wrażeniem. Między innymi usłyszałem po raz pierwszy glos pani radnej Ziółkowskiej. Mila babka. A co do wtorku o którym piszesz to czyżby to miało być pożegnacie pana Zawodnika jako burmistrza ? Nic nie wiem.

asp172 (2009-03-06 21:05)
kabaretonu nie ogladałem. Słyszałem tylko ze Janusz Mucha (!!!) Przygadywal juz nie Radnemu Panu Dobrowolskiemu. Pana Muche bierze naprawde ostra skleroza, ale to inny temat. Tak masz racje .nawet ECHO DNIA o tym informuje. Przed chwila tam bylem. Oni podają poniedzialek!

Omega (2009-03-06 21:15)
A może się jeszcze nie zorientował że pan Dobrowolski już parę miesięcy nie jest radnym. I wcale bym się nie zdziwił.

asp172 (2009-03-06 21:22)
Ja się nie dziwię... ale boje sie o stan zdrowia tego zacnego radnego. Przeciez ogladjący i znający go mieszkancy, drugi raz nie wybiora! Abstynent!

Omega (2009-03-06 21:31)
Wybiorą nie wybiorą najważniejsze że synowej znalazł robotę w szkole. Nie wieże że pomógł burmistrz tak jak mówili kiedyś na sesji.

Omega (2009-03-06 21:41)
"Nie wierzę" - korekta, samo wyskoczyło.

asp172 (2009-03-06 21:43)
Wiesz...jako abstynenta go nie znają... A z kabaretonu jednoznacznie to wynika.Ale jaja...dzwonił kumpel z Zakladowej! Juz sa reakcje. Kto jak kto, ale Janusz M. nie powinien na pewne tematy zabierac glosu! HAHAHAHAHA! Coś mi się zdaje ze efekt jest odwrotny od zamierzonego!No to cóz ...to do poniedzialku. Acha. Podobno Burmistrz chce zwołac sesję nadzwyczajną na wtorek?

Omega (2009-03-06 21:50)
Z tego co napisali na stronie Echa to we wtorek to po panu Z. może pozostać tylko smutne wspomnienie.

Omega (2009-03-06 21:53)
A M E N !!!

agata (2009-03-07 07:19)
Może ktoś by sprawdził czy można w tym samym czasie pracować na pełnym etacie w szkole i w MOK, przecież nie po to sa limity czasu pracy określone w kodeksie pracy. A wogóle jeśliPani Kostrzewa ma trochę honoru i jej stronnicy powinni zrobić zrzutkę na zapłacenie kar i kosztów sądowych i nie wyciągać kasy z budżetu miejskiego zwłaszcza pomniejszać budżet placówki, która pracuje na rzecz dzieci i młodzieży. Ciekawe czy w budżecie MOK jest paragraf z kwotą na kary, bo to przeciez nie jest ani usługa obca, ani materiały itp.

Pawel1 (2009-03-07 08:10)
Głównym problemem nie jest kto zapłaci kare. Natomiast trzeba się zastanowić, czy osoba skazana prawomocnym wyrokiem powinna sprawować funkcje kierownicze i wychowawcze.

Pawel1 (2009-03-07 08:14)
Alfa jakie świństwo trzeba zrobić,aby sprowokować do obowiązku obywatelskiego ( donosu)

Pawel1 (2009-03-07 08:17)
Do Alfa dlaczego o tym zdarzeniu piszesz w tym temacie???

ewas (2009-03-17 09:51)
Dziękuję pani B. Nakoniecznej za to,że odsłoniła publicznie prawdziwe oblicze Anny Kostrzewy. A. Kostrzewa od lat niszczy ludzi.Ma taką metodę: krzywdzi kogoś,a następnie głośno lamentuje,że jej stało się "coś" złego. I tak będąc katem kreuje się na ofiarę. Przed takimi ludżmi powinno się ostrzegać !

ewas (2009-03-17 22:44)
Mam nadzieję,że pan Malik nie toleruje mobbingu.

Mateusz (2009-03-17 22:50)
Dla mnie to też niebywały skandal, jak mogło dojść do mobbingu w placówce, która ma za zadanie rozwijać kulturę.

Omega (2009-03-17 22:58)
Mówią że ryba psuje się od głowy.

Bonako (2009-03-18 08:46)
"Ponad wszelką wątpliwość zostało udowodnione,że p. Kostrzewa była mobberem i stworzyła w MOK środowisko mobbingowe".Robiła to już od pierwszego dnia pracy w MOK.Pytam co z dziećmi, które uczy NADAL p.Kostrzewa w Szkole Podstawowej nr.1?

Pawel1 (2009-03-18 08:59)
W tym jaskrawym przypadku widzimy prawdziwe oblicze Pana Zawodnika.Brak jakiejkolwiek reakcji na mobbing w podległej mu instytucji.Przecież wyrok dotyczył MOK ,mnie to tłumaczenie nie wystarcza.

Pawel1 (2009-03-18 09:02)
Bonako,gdzie są rodzice???

Pawel1 (2009-03-18 10:20)
Pytanie do radnych, Pani Klich,Murawskiej,czy rada podjęła jakieś kroki aby uzdrowić sytuacje w MOKu ?

asp172 (2009-03-18 10:35)
Pani Murawska to ta sama opcja co Zawodnik i A.Kostrzewa...

malgosia (2009-03-18 11:51)
kobieta z odrobiną klasy po takim wyroku złożyłaby dymisję...

Pawel1 (2009-03-18 12:21)
Dla dzieci i podwładnych Pani Kostrzewy naprawdę nie jest ważne kto jaką opcje reprezentuje.Wyrok w sprawie mobbingu jest jednoznaczny,wszyscy radni deklarowali prace dla dobra ogółu.Brak jakiejkolwiek reakcji,nawet werbalnej świadczy o akceptacji zachowań mobinngowych .Chc

edek (2009-03-18 13:16)
Szkoda ze nikt nie pisze co Pani B.N robila ze swoimi pracownikami jak dzielila ich na grupy !!!!!

Pawel1 (2009-03-18 14:19)
Edziu,czy na tych AA i na rzetelnie wykonujących swoje obowiązki????

Pawel1 (2009-03-18 21:32)
Edziuuuuu TRAFIONY ZATOPIONY !!!!!!

edek (2009-03-18 23:02)
Powiem kazdy swoj punkt widzenia . Ja mam troszke inne zdanie poniewaz pracowalem w MOk-u i wiem jaka byla pani B.N a jaka jest pani A.K i niechce sie w dawac w bezsensowne dyskupty na ten temat.

Bonako (2009-03-19 00:45)
Sądze ,że ciągle pracujesz w MOK-u.No aktualnie może na chorobowym...

Pawel1 (2009-03-19 07:55)
Edziu w jednostkach użyteczności publicznej obowiązują pewne standardy,i jest to normą.Problem w tym że nie wszyscy potrafią zaakceptować i sprostać obowiązkom.Edziu zapamiętaj TO SIĘ NIE WRÓCI.

Bonako (2009-03-19 08:47)
Sąd w Kozienicach wydał wyrok skazjący MOK za mobbing,w uzasadnieniu wskazał p. Kostrzewę, obecną dyrektor MOK ,jako osobę stosującą mobbing.Sąd w Radomiu odrzucił apelację p.Kostrzewy i wyrok utrzymał w mocy.Edek z wyrokami Sądu się nie dyskutuje,szczególnie z prawomocnymi.

malgosia (2009-03-19 10:41)
mam nadzieję że komisarz nie będzie długo czekał ze zmianą dyrekcji MOK...

ewas (2009-03-19 13:21)
Ja też mam taką nadzieję "malgosiu".

malgosia (2009-03-23 13:34)
jak to jest że pani A.K. pomimo wyroku skazującego wciąż jest nauczycielką i do tego straszy w MOKu....

Pawel1 (2009-03-23 14:11)
Małgosiu zadaj to pytanie Panu Gałkowskiemu.

Bonako (2009-03-23 20:25)
Dziecko w podstawówce nawet nie wie ,że w stosunku do niego stosuje się mobbing.

Oscar (2009-03-23 20:27)
Czy wiadomo kto będzie Dyrektorem MOK-u od 1 kwietnia bo ma być zmiana? Osoba, która brała udział w mobbingu nie może przecież pełnić funkcji kierowniczej w ośrodku kultury. To chyba będzie dobre pociągnięcie nowego Burmistrza i oddźwięk społeczny też powinien być pozytywny. Powinien także kosztami przyznanymi przez Sąd obciążyć osobę za to odpowiedzialną.

Pawel1 (2009-03-23 20:52)
W uzasadnieniu wyroku jest mowa o grupie osób stosujących mobbing.W grupie raźniej i kasę łatwiej będzie zebrać.

malgosia (2009-03-25 09:44)
Panu Gałkowskiemu pewnie trudno jest zwolnić swoją ulubioną... nauczycielkę

ewas (2009-03-25 11:18)
"Ulubiona...nauczycielka "podobno,gdy usłyszała,że Komisja Kultury wnioskuje o "abdykację" Anny K. ze stanowiska w MOK-u,/z powodu wyroku skazującego za znęcanie się nad innym człowiekiem/ tupała ,wrzeszczała i były też wyrazy na k.../ale nie "k" jak kultura / ?

asp172 (2009-03-25 11:36)
UUUU? Nauczycielka, dyrektorka MOK i ...K... nie jak KULTURA? UUUU !!!

asp172 (2009-03-25 11:40)
W artkule czytamy..."W ustnym uzasadnieniu wyroku p.Sędzia zwróciła uwagę na to, że analiza zebranego w sprawie materiału dowodowego ponad wszelką wątpliwość wskazuje,że pracodawca oraz część pracowników(dopiero co zatrudnionych u pozwanego) stosowało wobec powódki mobbing." Co to za nowoprzyjęci! Moze, ze wzgledu na wyrok dowiemy sie nazwisk! Prywatnoskargowa sprawa Adama Pszenicznego wisiala przez TYDZIEŃ przed UM ! Tu panuje jakas TAJEMNICA SLUŻBOWA? Przeciez to też jest skandal.

rozsądek? (2009-03-25 13:32)
Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień Dajcie już spokój bo wyglądacie jak stado wygłodniałych wilków, żadnych krwi. Trochę umiaru.Dla mnie np. poprzedni okres gdy rządziła poprzedniczka obecnej Pani Dyrektor był najmroczniejszym okresem w historii MOK. Przecież wielu z nas wie co się wtedy negatywnego działo w MOK, o konflikcie z pracownikami tej instytucji i o wielu innych ciemnych sprawkach i dlaczego właśnie doszło do tej zmiany. Omega czy nie tak było? Dziwnym trafem teraz ''kat stał się ofiara'' i ma jeszcze czelność o tym pisać. O tym było jakoś cicho więc trochę obiektywizmu ''Czasami tak sobie myślę Czy jest na świecie ktoś bez grzechu? Ktoś kto nigdy nie zdradził ? I nie przywłaszczył niczego? Ktoś...Kto nie przeklął ni razu? Nie skłamał w wielkim pośpiechu? PS. Polska to kraj katolicki ? ja tego nie jestem pewien ...

Bonako (2009-03-25 19:07)
Czy ten okres był dla ciebie taki ciemny, bo musiałeś pracować? a i wypic w pracy nie było można?

Pawel1 (2009-03-25 19:15)
W jednym zdecydowanie się zgadzam, jesteś rozsądkiem ze znakiem zapytania .Masz prawo do własnej oceny Pani Nakoniecznej.Natomiast nikt nie ma prawa do insynuacji nie popartych dowodami.

Bonako (2009-03-25 20:33)
No dalej rozsądku! Jakie to ciemne sprawy ukrywasz.Pomówienia Zawodnika,czy nie płaconą przez ponad pół roku fakturę za jego spotkanie wyborcze w MOK.

bolek (2009-03-26 11:25)
Co to wczoraj za dyskoteka policyjna była na Kolejowej?Czy to mąż nr2, członek Komitetu- Paweł Kostrzewa-policjant- miał manewry ? Czy jego zona Anna znowu mobbingowała jedyną siostrę?

Pawel1 (2009-03-27 08:50)
Czy jest ,jakiś odzew z ratusza w sprawie mobbingu????

malgosia (2009-03-27 09:14)
Ciekawe gdzie pani Kostrzewa znajdzie pracę gdy już wyleci z MOKu i ze szkoły. Z taką "sławą" powinna chyba zacząć przeglądać oferty z Kielc, bo Radom jest zbyt blisko. A i w Kielcach nie wiadomo, czy zatrudniają karanych. Być może zajmie się rozwijaniem swojej stadniny w Laskach. Mieszkańcom Lasek składam wyrazy szczerego współczucia... Nie chciałabym mieć sąsiada z wyrokiem...

Martini (2009-03-30 09:57)
Niewiele osób wie, ze wygrana Pani A.K. graniczyła z cudem, ponieważ pani Bonako była reprezentowana przez "odpowiedniego" adwokata.

Pawel1 (2009-03-30 14:20)
Masz racje Martini,musiałby zdarzyć się cud ,ponieważ wyrok sądu opiera się na dowodach,a nie na kłamstwach i oczekiwaniach cudu.....

Mateusz (2009-03-30 15:20)
Nie rozumiem Martini, czy sugerujesz, że w tym sądzie adwokat wydawał wyrok, a nie sędzia...?

Pawel1 (2009-03-30 17:39)
Mam nadzieje że audyt zawita również do MOKu.

puchacz (2009-03-31 09:32)
zamów dla prywatny audyt zewnętrzny - będziesz wiedział czy masz wchodzić bokiem do domu czy głęboko się kłaniając

Pawel1 (2009-03-31 14:34)
Zastanawiam się dlaczego na słowo audyt niektórzy reagują bardzo nerwowo ?

malgosia (2009-04-01 11:29)
najwyraźniej mają coś do ukrycia...

bolek (2009-04-02 09:53)
Kto pisze takie bzdury, że Kostrzewę nie było stać na adwokata? Kostrzewowa ma pensję nauczycielki w P. Szkole Podst. nr 1, ma pensję dyrektora MOK-u, mąż nr 2 ma pensję policjanta. Matka i ojciec/Przeszłość Pionek/ żywią ,ubierają i bronią córkę i 2 wnuczki. I co nie ma kasy? To P. Bożena , ofiara mobbingu może mieć kłopoty finansowe, ale nie Kostrzewowa ! Siostrę też wykukułczyła z gniazda. Jeszcze jej mało?

bolek (2009-04-02 13:07)
AUDYT,audyt,audyt !W MOK-u !Konieczny od zaraz.

Pawel1 (2009-04-02 15:14)
Panie Bolku naraził się Pan Puchaczowi.

bolek (2009-04-03 08:58)
Pawel1 ,wszyscy nie mogą się bać" Puchacza i jego drużyny".Czas na wiosenne porządki w naszym miasteczku.Trzeba wymiatać śmieci i wywozic daleko.Oby nigdy nie wróciło oszołomstwo, które niszczy demokrację.Wiosna to nadzieja na nowe,lepsze jutro.

Pawel1 (2009-04-03 11:02)
Puchacz dlaczego chowasz się za półsłówkami ,zamów audyt dla.Nieopieżeńcu brakuje ci odwagi cywilnej,uważasz się za dowcipnego inteligentnego Ptaka,a ty jesteś zwykły fajfus z wyrazami szczerego współczucia Pawel1.

Ukryj komentarze   Dodaj komentarz

« Powrót

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 


Srona główna Kontakt Mapa serwisu
Copyrights © 2012 Pionki24. Designed by NSF.pl powered by Geopard.pl geopard.pl


Dyżury aptek: 21 maja - 27 maja, ul. Aleje Lipowe 14, tel: (48) 612-33-10. Uwaga! Dyżury w godz. 7.00 - 24.00/.../27 maja (niedziela): Dzień Mamy i Dziecka, piknik na terenie Ogródka Jordanowskiego od godz. 16.00/.../28 maja (poniedziałek): festyn z okazji Dnia Dziecka na terenie jednostki straży pożarnej w Pionkach, godz. 11.00-16.00/.../2 czerwca (sobota): "Czas na sport w Jedlni" - festyn/.../
Dodaj pozdrowienia
Treść
Podpis
Kod otrzymany przez SMS
Aby dodać pozdrowienie wyślij SMS o treści AP.POZDR na numer: 72068
Kosz SMS 2,46zł (brutto)
W odpowiedzi otrzymasz kod sms, który wpisz w oznaczone pole

Usługa Premium SMS jest dostarczona i obsługiwana przez Dotpay

Usługa dostępna w sieci Era GSM, Plus GSM, Orange, Play

Właściciel serwisu Regulamin Reklamacje