12:21. Piątek, 25 maj.   Imieniny obchodzą: Grzegorz, Urban, Magda
Tragedia na Kozienickiej

Młody człowiek powiesił się na balkonie. Nie pomogła szybka reakcja policji i pogotowia ratunkowego.

Do tragicznego wydarzenia doszło w niedzielę około godziny 13.30 w jednym z bloków przy ulicy Kozienickiej. Młodzi ludzie zauważyli jak na jednym z balkonów mężczyzna zakłada sobie pętle na szyję. Po kilku minutach na miejscu zjawił się patrol policji i odciął wisielca. Nie pomogła reanimacja i młody mężczyzna zmarł w szpitalu. Jak udało nam się dowiedzieć prokurator odstąpił od czynności. Wykluczony jest udział osób trzecich w tym zdarzeniu.




Komentarze[33]
han (2011-06-20 22:12)
mam pytanie ile samobójca miał lat??

Tomasz Mirka (2011-06-20 22:39)
31

mariobros (2011-06-21 00:02)
To Był Chlasty.RIP+

speed (2011-06-21 10:43)
to chyba za duzo kleju wciagnal

JJ (2011-06-21 18:58)
Idioto, ten który popełnił samobójstwo nie był ćpunem. Nie był pod wpływem żadnych środków odurzających. Dodatkowo bezpośrednią przyczyną nie było powieszenie, a uderzenie głową o beton któremu winni są policjanci którzy odcięli pętle nie ubezpieczając jeszcze żyjącego człowieka.

Defont (2011-06-21 19:17)
Dobry chlopak.. nie lubie typow z kozienickiej ale to byl jeden z niewielu ktorych tam szanowalem.

taggor (2011-06-21 21:41)
Tragedia tragedią, ale niektóre wpisy powinny mieć ciąg dalszy - liczę, że "JJ" złoży odpowiednie zawiadomienie do prokuratury. Chyba, że nie wie co pisze ..

JJ (2011-06-21 22:28)
Rozmawiałem z najbliższą rodziną zmarłego w tej sprawie. Chyba jedynie od tej osoby zależy czy coś z tym zrobi. Ponad 20 osób już zadeklarowało się, że złożą zeznania jeśli będzie to potrzebne. Ekspedientki ze sklepu oddalonego na sporą odległość nawet słyszały "huk" uderzenia głowy o beton, a sklep od miejsca zdarzenia jest oddalony o klatkę i ulicę. Pewna osoba powiadomiła redakcję pionki24 o zdarzeniu z policjantami, lecz podobno redaktor nie chciał pomóc... Widziałem na własne oczy jak ten chłopak uderzał głową o beton spadając z wysokości niemalże dwóch metrów, kilka sekund później z nosa polała się krew zalewając twarz wraz z uderzeniem wziął oddech (tego akurat nie widziałem zakryłem oczy) opowiedzieli to inni świadkowie przyglądającemu się zajściu. Przecież policjantów było dwóch jeden z nich mógł go przytrzymać, a nie bezmyślnie stać i patrzeć jak drugi odcina sznur nie zabezpieczając chłopaka... Tego nie można zostawić. Przepraszam za chaotyczne pisanie

Ferdynand (2011-06-21 22:57)
Kolego dam Ci jedną radę. Opisujesz wszystko dokładnie, ale zastanów się czy dzięki temu rozwiążesz sprawę?? Pionki24 oskarżą policjantów i złożą zawiadomienie od prokuratury? Jeżeli Ty i inne osoby uważacie, że coś było nie tak, to są od tego odpowiednie organa, które trzeba zawiadomić. Stawiasz poważne zarzuty a jeśli one nie znajdą pokrycia, to wtedy Ty możesz mieć zarzuty, że kogoś pomawiasz o spowodowanie śmierci.To nie jest tylko zwykłe pisanie w internecie pod osłoną nicka, bo przecież wiadomo, że taką osłonę można zdjąć raz dwa.

JJ (2011-06-21 23:01)
Wiem rozumiem. Ja nie oskarżam nikogo ale uważam, że tę sprawę trzeba wyjaśnić. Jestem bezradny wobec tej sprawy. Wiem to nie przywróci jemu śmierci, to od rodziny zmarłego zależy. Jedynie opowiadam jak wyglądało zajście.

JJ (2011-06-21 23:02)
Możliwe jest, że nic już by nie pomogło dlatego uważam, że to przydałoby się wyjaśnić.

Tomasz Mirka (2011-06-21 23:14)
Do wszystkich piszących mam jedną prośbę...ciszej nad tą trumną. A użytkownikowi "speed" chciałbym powiedzieć że ten nieszczęsny samobójca nie wąchał kleju to po pierwsze. Po drugie nawet gdyby był narkomanem to nie zmienia faktu że był przede wszystkim człowiekiem i takie wpisy jak Pański są doprawdy żałosne ! Uszanujmy pamięć o zmarłym i cierpienie rodziny i skończmy tą jałową dyskusję.

JJ (2011-06-21 23:18)
Przepraszam wszystkich.. Popieram pana Tomasza.

hirsh (2011-06-22 00:05)
może zacznijmy od tego że osoba o nicku speed miała na myśli młodszego brata Kamila, który jak większości mieszkańcom Pionek jest znany pod ksywą Chlasty-na każdego z rodzeństwa tak mówiono i jest mówione do tej pory, więc nie ma o co robić wielkiego halo. Po prostu pomylił braci, przez poprzedni komentarz.

matrix (2011-06-22 11:31)
...prokurator odstąpił od czynnosci..czy to znaczy ze sekcji zwłok nie można wykonac?..,pewnie by wykazała od czego ten młody chłopak zginął..,a jesli faktycznie to był bład służb które przybyły na miejsce..,to szybko streszcze..RĘKA REKE MYJE...-poprostu obym sie mylił..

mlekołak41 (2011-06-22 13:44)
warto również zauważyć za sam chciał popełnić samobójstwo wiec nie zrzucajcie winy na osoby ktore chciały pomoc.po drugie warto zauwazyc ze na tym swiecie jest wiele dzieci ktora chciałby zyc a nie moga bo sa smiertelnie chore i umieraja wiec nie uzalajcie sie nad czlowiekiem ktory swiadomie dokonał czynu:)

mlekołak41 (2011-06-22 13:45)
oczywiscie szkoda czlowieka ale to on sam wybrał:)

rysaa (2011-06-22 23:00)
mlekolak wybor wyborem. Chcial umrzec umarl.. pokoj jemu duszy. Ale pomysl. Gdyby przezyl, moze ktos by mu wybił ten zamach z glowy? moze by go to w jakis sposob oswieciło... Czy tak samo bys pisal, gdyby to ktos z Twoich bliskich chcial popelnic samobojstwo?"a niech umiera jak chce... sam wybrał" ;] Pozatym nie powinno sie zostawic takiej sprawy bez rozwiazania... gdyby nawet umarl przez powieszenie to JAK POLICJA MOZE TAK PERFIDNIE BEZCZESCIC CIAŁO?! jeśli to prawda co pisze JJ- jak mozna pozwolic, by tak sobie poprostu trup spadl z dwoch metrow na beteon? noż... nóz sie w kieszeni otwiera... gdyby to tak brat tego policjanta wisial. Kij tam. odcicac go niech leci dwa metry na glowe a co tam. I tak nie zyje... masakra jaka znieczulica w ludziach gdy tragedia nie dotyczy ich samych...

pan doktor (2011-06-22 23:22)
Ludzie,co wy piszecie??? Co by pionkowska policja zrobiła to jest źle. Złapią nietrzeźwego rowerzystę źle, wypiszą "niewinnemu" mandat źle. Czy niektórzy myślą że gdyby obecnym na miejscu policjantom nie zależało na uratowaniu człowieka to by go odcinali? Mogli by przecież spokojnie zaczekać na przyjazd straży pożarnej. Jeżeli było tylu świadków to czemu nikt nie zareagował przed przyjazdem policji i nie dopuścił żeby młody człowiek odebrał sobie życie? Ale po co? najłatwiej jest potem krytykować.

Tomasz Mirka (2011-06-22 23:28)
Matko Boska...ludzie opanujcie się!...czy Wy naprawdę zdajecie sobie sprawę z tego co piszecie? Czy Waszym zdaniem naprawdę najważniejszą sprawą jest to kim był CZŁOWIEK (!) który zginął?! Ile można o tym mówić? Pamiętajcie że jest jeszcze rodzina tego NORMALNEGO CZŁOWIEKA ( który wbrew niektórym wpisom nie ćpał kleju) i na litość boską zamilczmy nad tą trumną i zmówmy "święty odpoczynek..." jeśli już nie potrafimy milczeć i w cichości bez głupich "gadek" uszanować tragedii jaką jest ludzka śmieć. Apeluję o rozsądek!

Ozborn (2011-06-22 23:55)
A kto umarł ten nie żyje.Amen

speed (2011-06-23 12:59)
zwracam hono myslalem ze o kogo innego chodzi jak powiedziales ze to chlasty

rysaa (2011-06-23 23:56)
pan doktor. Policja nie policja kto by to nie był. Nie chodzi mi o zawód jaki przyszlo mu wykonywac a o to co (o ile to prawda) czlowiek zrobil. Nikomu nie powinno sie pozwolic na bezczeszczenia ciała kogokolwiek. A Pan Panie Tomaszu niech sie Pan tak nie podnieca. Zmówił pan paciorek?super. Napewno cudownie on Nieboszczka powiodł do nieba. I co? koniec? zabil sie i nie zyje i wszyscy maja stulić pyski i nic nie mowic bo juz go nie ma? Bo ma byc cisza nad trumna? a jesli to co pisze JJ to prawda... To w takim razie Pan Panie Tomaszu nie potrafi sie postawic na miejscu rodziny. Bo ja na ich miejscu walczylabym o prawde. O szacunek do zmarłęgo... Pokój jego duszy.

witek (2011-06-24 17:49)
Właśnie!oprócz tych Policjantów nikt nic nie zrobił wcześniej aby pomóc temu chłopakowi a może i im,każdy wolał się patrzeć aby później pisać głupie komentarze.Za dupę powinien być wzięty i JJ.

banan (2011-06-24 21:40)
Nikt nie podejmuje takiej decyzji w pięć minut ta tragedia zaczęła się już wcześniej gdzie była wtedy rodzina.

sarna111 (2011-06-25 20:09)
popieram ostatni komętarz no wlasnie gdzie byli wtedy jego bliscy i rodzina????on to zaplanowal juz wczesniej to jego 3 podejscie znalam tego chlopaka i przestancie sie juz uzalac nad nim raczej powinniscie pomyslec jaki koszmar sprawil rodzinie czy nie pomyslal co oni beda przeżywali??????? on sie uwolnil a co dalej to nie jest wyjscie zalozyc sobie pętle na szyję sam wybral taką droge napewno tam nie bedzie mu lzej i tam poniesie za to swoja kare niech spoczywa w pokoju

JJ (2011-06-25 23:40)
Nie widzieliście a komentujecie idioci.. Jego brat trzymał go za nogi w górze a on oddychał.. Później policja przyjechała i zrobiła co zrobiła.

JJ (2011-06-25 23:43)
Co do zarzutów w strone rodziny to nie dziwie się, że nic nie zrobiła.. Wychodził na dwór, grał z nami w piłke (zachowywał się normalnie). Kilka godzin przed śmiercią rozmawiał z moim kumplem też w normalny sposób...

asp172 (2011-06-26 10:16)
JJ teraz to już przesadziłeś. Oskarżyłeś praktycznie Policje o zabójstwo "Później policja przyjechała i zrobiła co zrobiła.." A to już jest przestępstwo. Ciekawi mnie Twój wpis.."Jego brat trzymał go za nogi w górze a on oddychał.. " Stałeś ,słuchałeś oddechu i nie odcinałeś? Twój wpis jest oskarżeniem Policji o pozbawienie kogoś życia. a czemu TY (człowiek prawy) stałeś i patrzyłeś? Byłeś bliżej i szybciej pomógł byś, jak piszesz, swojemu koledze od gry w piłkę?

asp172 (2011-06-26 10:31)
Być może, po wpisach "JJ" sprawą zajmie się wydział wewnętrzny Policji a następnie Prokurator. Trzeba będzie zrobić ekshumacje zwłok a następnie sekcję zwłok. I jeśli okaże się, że śmierć była wynikiem powieszenia, "JJ" powinien ponieść karę za fałszywe oskarżenia.I to że minęło tyle czasu od zdarzenia, jak i że może go jeszcze minąć wiele, nie przeszkadza w ustaleniu przyczyn śmierci.

spectator (2011-06-27 08:21)
Ktoś tu próbuje obwiniać rodzinę za brak reakcji na widoczne skłonności samobójcze ofiary, tymczasem okazuje się, że sprawa nie jest tak prosta i oczywista. Nie zdajemy sobie sprawy, że często bardziej niepokojący jest spokój i opanowanie przyszłego samobójcy, niż jego widoczne stany depresyjne. I wcale nie chodzi tu o jakiś spokój pozorny, lecz o jak najbardziej prawdziwy i szczery. Większość z nas nie zdaje sobie bowiem sprawy z pewnego prostego mechanizmu. Okazuje się, że gdy ktoś cierpiący na stany depresyjne i skłonności samobójcze nagle "zdrowieje" i zaczyna zachowywać się całkiem normalnie, może oznaczać to jego wejście w ostatnią fazę przed zamachem na własne życie. Osoba taka odczuwa wyraźną ulgę z powodu podjęcia decyzji o samobójstwie i znalezienia tym samym "lekarstwa" na swe duchowe rozterki. Jest to więc koszmarna maskarada zgotowana nam przez naszą skomplikowaną psychikę. Efekt jest taki, że to, czy ktoś przejawia depresję, czy też nie - o niczym nie musi świadczyć. Z samobójstwami jest więc tak, że nawet najlepsi psycholodzy mogą dociekać ich przyczyn i kojarzyć w logiczną całość pewne symptomy, ale dopiero po fakcie (a każdy przypadek jest unikalny i właściwie niepowtarzalny). Dlatego też proszę bezpodstawnie nie obwiniać rodziny tragicznie zmarłego. W kwestii samobójstw nie ma uniwersalnej recepty i jakiegoś uniwersalnego "detektora" nieuchronnie nadciągającego nieszczęścia!

hirsh (2011-07-01 12:13)
sarna111- czy Ty zastanawiasz się nad tym co piszesz? Bo jeżeli byś go tak doobrze znała jak nam próbujesz to uświadomić to pewnie byś też wiedziała jaką ma sytuację w rodzinie, ale to jest już zbędny temat. Nikt nie powinien się wypowiadać na temat osoby której nie zna, a widzę że jest trochę osób które wypowiadają się nie znając prawdy. Zostawcie komentarz dla siebie, jeżeli nie macie 100% pewności że jest ta wiadomość prawdą. Macie rację JJ nie powinien oskarżać o to funkcjonariuszy bo z tego co widziałam też robili co mogli, każdego pierwsza myśl jak widzi kogoś kto chcę popełnić samobójstwo to pomoc w najprostszy sposób jaki mu przyjdzie do głowy, więc nie ma co oskarżać władz o takie rzeczy.

malcolm (2011-07-01 13:11)
mądrze!

Ukryj komentarze   Dodaj komentarz

« Powrót

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 


Srona główna Kontakt Mapa serwisu
Copyrights © 2012 Pionki24. Designed by NSF.pl powered by Geopard.pl geopard.pl


Dyżury aptek: 21 maja - 27 maja, ul. Aleje Lipowe 14, tel: (48) 612-33-10. Uwaga! Dyżury w godz. 7.00 - 24.00/.../27 maja (niedziela): Dzień Mamy i Dziecka, piknik na terenie Ogródka Jordanowskiego od godz. 16.00/.../28 maja (poniedziałek): festyn z okazji Dnia Dziecka na terenie jednostki straży pożarnej w Pionkach, godz. 11.00-16.00/.../2 czerwca (sobota): "Czas na sport w Jedlni" - festyn/.../
Dodaj pozdrowienia
Treść
Podpis
Kod otrzymany przez SMS
Aby dodać pozdrowienie wyślij SMS o treści AP.POZDR na numer: 72068
Kosz SMS 2,46zł (brutto)
W odpowiedzi otrzymasz kod sms, który wpisz w oznaczone pole

Usługa Premium SMS jest dostarczona i obsługiwana przez Dotpay

Usługa dostępna w sieci Era GSM, Plus GSM, Orange, Play

Właściciel serwisu Regulamin Reklamacje