23:53. Czwartek, 24 maj.   Imieniny obchodzą: Joanna, Zuzanna, Milena
Nie dla „Złotych Tarasów”. Mieszkańcy zbierali podpisy
Pod pismem o powrót targowiska na ulicę 15 Stycznia podpisało się prawie 700 mieszkańców Pionek. Nie tylko radni z Komisji Ładu, Porządku i Bezpieczeństwa Publicznego, ale wszystkie pionkowskie służby uznały, że targ w tym miejscu nie ma racji bytu. Przypomnijmy, że targowisko popularnie nazywane „Złote Tarasy” jeszcze w ubiegłym roku zostało przeniesione z placu przy ulicy 15 Stycznia na ulicę Zwycięstwa.

   Powodem tamtej decyzji, jak jeszcze w grudniu mówił nam dyrektor Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych, Grzegorz Abramowicz, były trudności zimowe. – Handel został przeniesiony czasowo, na okres trudności zimowych. Przy ulicy Zwycięstwa są znacznie lepsze warunki i z tego, co wiem to handlujący są nawet zadowoleni. Mają sanitariaty, ciepłą wodę, utwardzony plac. Tak naprawdę obcokrajowców jest tam około 40%, większa część to Polacy. Dodam też, że styczeń i luty to i tak praktycznie martwy sezon dla handlarzy ze względu na przymrozki – mówił 15 grudnia w rozmowie z Pionki24 dyrektor MZUK-u, Grzegorz Abramowicz.

Reklama


 

 


   Przed kilkoma dniami do Rady Miasta trafił list od mieszkańców Pionek, pod którym podpisało się prawie 700 osób. Ludzie domagają się powrotu targowiska z ulicy Zwycięstwa na ulicę 15 Stycznia. Sprawą zajmowały się Komisje Infrastruktury oraz Ładu, Porządku i Bezpieczeństwa Publicznego. - Nasza komisja zaopiniowała sprawę i wniosek jest taki, że przy ulicy 15 Stycznia tego targowiska być nie może. Ten teren trzeba by utwardzić, ogrodzić, wybudować toalety z bieżącą wodą. Miejsce do handlu musi spełniać określone wymogi a to pociągnęłoby za sobą olbrzymie nakłady ze strony miasta. Ponadto przy 15 Stycznia nie ma miejsca na wygospodarowanie parkingu. W ogóle czeka nas spora dyskusja nad przyszłością miejskich targowisk. Mówi się też o tym, że miasto chce przejąć teren po składnicy drzewa na ulicy Doktor Garszwo – powiedział nam jeden z pionkowskich radnych, członek Komisji Ładu, Porządku i Bezpieczeństwa Publicznego.

   Głos na temat handlu przy ulicy 15 Stycznia zabrały również służby miejskie. Opinie wszystkich zainteresowanych stron były zgodne i jednoznaczne. Ten teren nie nadaje się na targowisko. Negatywne opinie wyraziła policja, straż miejska, straż pożarna, dyrekcja SPZZOZ Pionki i przychodni „Medyk”.

   W połowie stycznia w naszym serwisie uruchomiliśmy sondę pod tytułem "Najlepszym miejscem do handlu w Pionkach jest?". W sumie głosy oddało 744 osoby. Najwięcej, bo 250 opowiedziało się za ulicą 15 Stycznia, 200 zagłosowało na ulicę Zwycięstwa, 185 chciałoby widzieć targowicę na "Manhattanie" a 109 osób uważało, że żadne miejsce nie jest dobre.



Komentarze[40]
Nick/Pseudonim (2011-03-28 14:50)
W Pionkach wykryto kolejnych 700 głupków.

agentka (2011-03-28 15:59)
a 701 glupkiem jestes ty

agentka (2011-03-28 16:09)
a swoja droga to tak chcieli i tak zrobili od dawna bolalo ich {mam na mysli kupcow] ze hande slabo im idzie tylko czy nasze wladze zastanowily sie ze biedni pionkowanie mogi tam wszystko taniej kupic widze ze co niektorzy wodza pana burmistrza za nos .No coz za 4 lata nastepne wybory bedziemy o tym pamietac.Dziwi mnie jeszcze fakt ze wladzy nie zalezy na pieniadzach.Przeciez obcokrajowcow jest juz coraz mniej bo nie oplaca im sie na targowisko na Zwyciestwa przyjezdzac a to ze zrozumialych wzgledow; jest tam po prostu dla wielu ludzi po prostu za daleko.

maniek1976 (2011-03-28 16:41)
Zgadzam się.W Pionkach nic się nie opłaca.Nawet opłat za placowe,a to nie małe kwoty.Co to za władza,która sama odpycha kasę.Ale czego się po nich spodziewać.

Ferdynand (2011-03-28 16:49)
21 wiek a ciemny naród w Pionkach chce targowiska bez parkingu, koło torów, bez ogrodzenia, bez utwardzonego terenu. Chce zastawiać samochodami okolice szpitala i brnąć po kostki w błocie. Ciemny naród i takie samo rozumowanie.

maniek1976 (2011-03-28 17:32)
Za pieniądze zbierane za placowe/nie małe/ moznabyło utwardzić teren i zrobić kawałek parkingu ,jak już tak pan wygodnicki nalega,ale po co?Lepiej wydać na jakieś bzdury w stylu nikomu nie potrzebne pomniki,fontanny itp.A z targowiska by był stały dochód dla miasta.Ale o czym mowa-nie z tymi ludźmi.

charlize (2011-03-28 18:43)
Jak to czytam, to aż coś mi się robi. Te Pionki to sama ciemnota widzę. Zwracam się szczególnie do tych siedmiuset osób, które oddały swój podpis na przeniesienie targowiska. Czy wy w ogóle macie głowę ? Jak można handlować na takim terenie. Blisko torów, niezabezpieczone, blisko szpitala. Przecież to jest samo centrum naszego miasta. Władze powinni zastanowić się nad zagospodarowaniem tego terenu a nie za kolejnym targowiskiem w naszym mieście. Targowiska w Pionkach mamy już dwa i myślę że wystarczająco. A szczególnie odniosę się zwolenników "złotych tarasów". Ludzie rozumiem że możecie tam kupić coś za kilka złotych taniej niż u naszych polskich sprzedawców, ale czy wy chociaż raz zastanowiliście się ze Polacy też mają swoje rodziny i muszą je w jakiś sposób utrzymać? Zastanowiliście się nad tym, że My Wszyscy płacimy podatki, składki do Zus-u. Zapewne nie, dlatego takie podejście do sprawy. Dlaczego tak nalegacie żeby utwardzić teren na 15-Stycznia ? Ale żeby zrobić dobrze Polakom, żeby pomyśleć nad utwardzeniem targowiska na Zwycięstwa to nie ma kto... Dzięki tym Bułgarom niedługo będzie tak, że te małe sklepiki poupadają, a My Wszyscy co pracujemy w nich po prostu stracimy pracę.

Ferdynand (2011-03-28 18:44)
Maniek pionkowski wynalazaco a gdzie chcesz ten parking zrobić, w którym miejscu dokładnie i na ile samochodów:) Straż i policja mówi nie, ale oni też są w zmowie. Byle jak utwardzić, jakoś tam ogrodzić, połatać, załatać i niech będzie wioska pełną gębą. Ubikacje ze słomy, ogrodzenie ze sznurków i oby nam się, jakoś to będzie. To już 21 wiek przypominam, nie czasu średniowiecza i ciemnoty:) No chyba, że 21 wiek do świadomości mieszkańców Pionek wedrzeć się nie może. Maniek pierwszy obrońca pokrzywdzonej, biednej części społeczeństwa heh

Ferdynand (2011-03-28 18:48)
A jak "biznesmeny" o ciemnej karnacji, zwani dalej obywatelami świata, znudzą się handlem na nowo utwardzonym i ogrodzonym targu koło szpitala i się przykładowo przeniosą za Grójec, to teren się odtwardzi i odogrodzi i jakoś to będzie. Hejta wiśta i do przodu. Maniek to nie wygodnictwo tylko wymogi pewne. To 21 wiek a nie zacofanie i ciemnogród. Przyjmij ich na swoje osiedle jak tak bardzo jesteś ze heh. O ciemny pionkowski narodzie, dokąd zmierzasz:)

hero (2011-03-28 19:13)
No cóż nasza "koalicja rządzących miastem" ugięła się pod presją pseudo biznesmenów z budek handlowych. Konkurencja w naszym mieście szybko kończy.

bolek (2011-03-28 19:30)
Pracowali całe swoje życie. Od rana do wieczora, przez lata po 6 dni w tygodniu, bo przecież kiedyś nie było wolnych sobót. Dziś pan Henryk,po 46 latach pracy, ma 1600 zł emerytury. Przy pani Zofii jest jak bogacz,bo ona, po 30 latach harówki, dostaje 1080 zł.Jakie"firmowe"sklepy są im potrzebne???

asp172 (2011-03-28 19:36)
Brawo władze . MIASTO liczy 20 tysięcy mieszkańców a nie 700. Dość robienia z Pionek wiochy. Miasta sąsiednie wyp....tą bandę od siebie a tu tałatajstwo płacze. Ciekawe kto robi na Wasze emerytury, kto Was zatrudnia, kto płaci podatki od których są subwencje np. na oświatę. Ale debilizm. TO JEST MIASTO, A NIE WIEŚ.

Boriac (2011-03-28 19:39)
Oczywiście ,że nie ma w Pionkach "koalicji"rządzącej miastem . Zgodnie z ustawą o samorządzie miastem rządzi burmistrz który jak wszyscy wiemy jest z PiS-u. W radzie jest natomiast koalicja której jednym z najważniejszych zadań jest utrzymanie spokoju w samorządzie oraz działalność uchwałodawcza która zapewni Pionkom możliwie harmonijny rozwój. Jeśli chodzi zaś o targowiska to zmieniły się przepisy i teraz tego typu działalność handlowa musi spełniać cywilizowane warunki obowiązujące w całej Unii Europejskiej. Rada i jej komisje muszą stać na straży prawa i nie są same w sobie do wyznaczania miejsc ,gdzie można sprzedawać . Ich uchwały nie mogły być inne niż są -szczególnie po takich opiniach :policji,straży miejskiej ,SP ZOZ.

kochanieabi (2011-03-28 20:04)
ja jestem za tym aby "zlote tarasy "wróciły na swoje miejsce. panie z Medyka i z manhatanu a nawet z publicznych sklepikow przychodzily tutaj na zlote tarsay. Wiekszosc straszych ludzi jest zawiedziona ze tu nie ma juz zlotych tarasow tam na u. zwyciestwa jest za daleko a jak tu sie przyszlo do przychodni to i przy okazji odwiedzilo sie targowisko.

asp172 (2011-03-28 20:09)
Z PRASY "Kto zarabia na TIR-ówkach?" "W Polsce pracuje około 1000 prostytutek kontrolowanych przez MAFIE BUŁGARSKIE. Każda z nich raz w tygodniu oddaje sutenerom 150-200 euro haraczu. Daje to więc tygodniowo około 200 tysięcy euro »...http://natropie.onet.pl/crimestory/historiemafijne/biznes-przydrozny,1,4224182,artykul-special.html

asp172 (2011-03-28 20:16)
Zgadzam się jak nigdy (prawie) z "boriaciem. Wreszcie koniec z bałaganem, smrodem i śmieciami w centrum miasta. Osobiście byłem świadkiem, jak osoba (młoda kobieta) dowożąca chorą starsza osobę do "Medyka", nie mogła zaparkować samochodu. Doszło do awantury. Kobieta, mieszkanka Pionek, mało nie została pobita! W związku z taka postawą (podobno chca Bułarów)) Pań z "Medyka" przerejestrować się trzeba do "Zdrówka"...

ikar (2011-03-29 06:57)
absolutnie nie ma żadnego powrotu na 15-goStycznia.Szaowna władzo miejska przedewszystkim należy wprowadzić inny doskonalszy system odpłatności za handel na targowiskach miejskich. Stisowany obecnie system jest mało efektywny i stwarza możliwości korupcyjne.

hero (2011-03-29 12:27)
@asp172@ (2011-03-28 19:36)TO JEST MIASTO, A NIE WIEŚ. - Każda miejscowość ma swoją nazwę tylko w takich podrzędnych mieścinach rozdziela się miasto od wsi. Bułgarzy za sprzątanie i plac płacili to że ktoś tego nie umiał wykorzystać jego problem. Co do utrudnień w ruchu to też nie oni stawiali samochody gdzie popadło a nasi super kierowcy którym należało wypisać parę mandatów przez straż miejską (też dochód dla miasta)Teren można było tanim kosztem przystosować i nie było by problemu no chyba że do tej lokalizacji ma ktoś inne plany które przyniosą dochód "miastu".

czytelniczka (2011-03-29 15:57)
Pytacie jak można handlować blisko torów, Piszecie że to nie jest odpowiednie miejsce na handel, a czy to miejsce jest odpowiednie to tego żeby stał tam cyrk lub wesołe miasteczko? Nie mogę tego zrozumieć :|

Boriac (2011-03-29 16:58)
Wszystko jest możliwe -nawet to ,że "złote tarasy" wrócą na 15 Stycznia ,ale nie jest to krótka droga .Najpierw trzeba mieć zdecydowane poparcie społeczne ,a jak wiemy w tej sprawie mieszkańcy są podzieleni. Następnie należy przekonać o takiej potrzebie burmistrza ,który wystąpi do rady o środki na inwestycję tego typu.Potrzebny będzie projekt zawierający: budowę zaplecza socjalnego ,odgrodzenia od strony torów, właściwego utwardzenia, wyznaczenia miejsc parkingowych a na końcu potrzebne są zgody zgody Sanepidu ,organów porządkowych , straży i sąsiadów targowiska. Bez tego wszystkiego nasza cała dyskusja jest bezprzedmiotowa .

heniu (2011-03-29 20:49)
CZYTELNICZKA ma rację !!! Wesołe miasteczko czy ten jakiś pożal się boże cyrk, w sezonie letnim spokojnie tam co jakis czas stacjonują a handlarzy stamtąd przegonili. TO ROBOTA CHCIWYCH PIONKOWSKICH HANDLARZY Z MANHATTANU którzy podpuścili burmistrza !!! ps. ktoś napisał tu że Pionki to "miasto a nie wieś". Tak , na papierze są prawa miejskie , ale krajobrazowo a przede wszystkim MENTALNIE to LIPCE REYMONTOWSKIE !!!

rybka (2011-03-29 20:52)
ja jestem za przeniesieniem. postawcie się na miejscu ludzi mieszkających na ul.zwycięstwa w każdy wtorek oraz piątek po handlu na ulicy pozostaje po prostu syf smiecie ktore wyzucaja są wszędzie nawet na końcu ulicy moim zdaniem złote tarasy powinny zostać przeniesione lub powinien zostać usprawniony system sprzątający ;)

Karola (2011-03-29 21:24)
Podobno od grudnia weszło takie prawo, że handel może być prowadzony tylko na terenie do tego przystosowanym. Czyli musi to być teren ogrodzony, zabezpieczony z sanitariatami. I nie ma dyskusji i nie ma odwrotu. Miasta nie stac jest na ładowanie pieniędzy w robienie jakims tam Bułgarom dobrze, z tego co widac są pilniejsze i wazniejsze sprawy do ogarnięcia. A pieniądze za stoiska i tak trafiają do miasta. Nikt nie zadziałał na szkode mieszkańców. Nadal jest bazar i mozliwośc taniego kupowania, a że nie chce sie chodzić , to już inny problem. Taki bazar nie powinien wrócic do centrum , chociażby z powodu bałaganu i fruwających worków i smieci, które obecnie upiękrzaja ulicę Zwycięstwa ,aż do wsi Kamyk.

piotr (2011-03-29 22:32)
O przepraszam tylko nie wsi Kamyk. Do końca ulicy Zwycięstwa. Miejscowość Kamyk rozpoczyna się od mostu. W Kamyku już od bardzo dawna nikt nie uprawia ziemi.

mirynda (2011-03-30 07:59)
O co tyle krzyku? Władze miasta, po opiniach powołanych do tego służb, biorąc pod uwagę dyrektywach UE, musiały podjąć taka decyzję. Tak naprawdę to przecież bazar nie zniknął. Istnieje nadal.Tyle, że w takim miejscu, że nikomu nie przeszkadza i nie stwarza niebezpieczeństwa. Skandalem było, umieszczenie go w centrum miasta, przez poprzednika. Uważam, że teraz trzeba jak najszybciej uporządkować ten teren i nawet na pół roku ściągnąć w to miejsce "Wesołe Miasteczko" zawsze to lepsze niż fruwające worki i śmiecie.Unoszący się smród z wypalanych różnych śmieci docierający do klas "czerwonego" czy sal szpitalnych. Koniec kropka!!!

czytelniczka (2011-03-30 10:14)
Karola mówisz że: miasta nie stac jest na ładowanie pieniędzy w robienie jakims tam Bułgarom dobrze, z tego co widac są pilniejsze i wazniejsze sprawy do ogarnięcia. Ważniejsze sprawy? np takie jak budowa fontanny, wieszanie kawitków na lampach i pomniki? Komu się to przyda? Czy komuś to pomoże? Dzięki temu nasze miasto będzie ładniej wyglądało, ale dzięki temu że obcokrajowcy zostali przeniesieni na ul. Zwycięstwa większość ludzi nie ma się tam jak dostać, ludzie mogli tam wszystko taniej kupić! Racja Za pieniądze zbierane za placowe (nie małe) mozna było utwardzić teren i zrobić kawałek parkingu miasto by mialo stały dochód z targowiska. I nie przesadzajcie że był tam bałagan i smród wcześniej tak zgadzam się główna ulica wyglądała okropnie pełno fruwających worków jednak później były tam worki na śmieci i byli tez zatrudnieni ludzie do sprzątania i wcale brudno nie było.Myśle że w dużej mierze to sprawka handlarzy z manhatanu, chociaż oni też mają korzyści z z handlu obcokrajowców kupują u nich hurtowo odzież i sprzedają za dwa razy tyle. Czemu Bułgarom opłaci sie sprzedać bluzkę za 15 zł a Polakowi nie, tylko sprzeda ją przynajmniej za 30zł?

Ferdynand (2011-03-30 10:27)
Niech mi ktoś odpowie na jedno i zasadnicze pytanie. Co się stanie jeśli pewnego dnia ten tabor przeniesie się w inne miejsce Polski? Przecież ta narodowość z tego jest znana. Miasto zrobi im dobrze a oni się wypną i co potem?? A po drugie policja, straż, przepisy unijne, dyrekcja szpitala. Wszyscy mówią NIE! No ale władze mają im nie swoim obywatelom robić dobrze. Czarny ludź z tego jest znany, że potrafi śmiecić i widzieliśmy efekty jak latały worki. Nie potrafią zachować się jak ludzie i sprzątać po sobie. To taka mentalność i taki syf mamy umieszczać w środku miasta? Czytelniczka nie pogrążaj się, bo jak czytam Twoje wypociny to zastanawiam się nad poziomem edukacji w Polsce. Pomniki, pamięć o kulturze czy poprawianie wyglądu Placu Konstytucji 3 Maja są mniej ważne niż dogodzenie 100 "obywatelom świata". Na koniec zapytajcie na policji ile tam kradzieży kieszonkowych było na 15 Stycznia. Średnio jedna dziennie. Oczywiście nikt nigdy nic nie widział i nie wie. Zresztą o czym dyskusja. Ten targ tam nie wróci i pocałujcie misia w łapkę:)

rysaa (2011-03-30 10:55)
ferdynand :D rasizmem zaleciało;P że niby co? biali to zawsze po sobie sprzataja i nie kradną? podobno na targu naszym 70% sprzedajacych to ludzie biali... ale to tylko te 30% robi burdel... juz sie tak nie czepiajmy... to nie oni petycje podpisywali a mieszkancy pionek...

Ferdynand (2011-03-30 10:58)
Podpisało osób 700 na 20 tysięcy zamieszkujących Pionki. 700 osób to ja znajdę do podpisu o zburzenie ratusza i zaoranie stadionu:) Tylko co z tego:) Zresztą wszyscy mówią nie a nie to znaczy negatywna opinia. Wyrażając się jaśniej, słowo nie jest przeciwieństwem tak:) Czyli odpowiedzialne służby mówią nie, co jest jednoznaczne z tym, że są przeciwko. Krótko mówiąc nie są za:) Chyba to zrozumiałe jest.

czytelniczka (2011-03-30 11:05)
Ferdynad po pierwsze to nie życzę sobie żebyś mnie obrażał tylko dlatego że nie popieram Twojego zdania, każdy ma prawo powiedzieć co o tym myśli. Jeśli chodzi o moja edukacje to skończyłam studia magisterskie na kierunku Finanse i rachunkowość. Więc nie wiem czego się czepiasz.

Karola (2011-03-30 11:11)
Przepraszam - worki fruwaja, aż do miejscowości Kamyk. Tak ! mnie mieszkance tego miasta bardziej zależy na kwiatkach, pomnikach, fontannach, ładnych chodnikach itd. poniewaz mam ambicję i ochote mieszkac w ładnym i czystym miasteczku. Tym bardziej , że miasto za placowe nadal zbiera pieniądze, więc zamiast ładowac w kolejny bazar, może je np.wykorzystać na remont fatalnego centrum. Jak powiedziano bazar nie zniknął, nadal jest tylko w innym miejscu. Że daleko? trudno, chce sie taniej kupić , trzeba dać tez cos od siebie. Skoro nie rozumie sie na czym polega funkcjonowanie handlu, i jego cen to trzeba troszke pochodzic, czy też pojeździc. Juz nie raz bylo tutaj pisane , że Bułgarzy nie płaca podatków, ZUS-ów,czynszów, a często do tego handluja kradzionym towarem , stad ich niskie ceny.Nie ma tez problemu z dostaniem sie tam , to nie W-wa, mozna dojśc, dojechac rowerem ,autobusem , samochodem. Jakos koło szpitala wszyscy umieli podjechac super furami , to i tam mogą.Nie zasłaniajmy sie też emerytami, bo nie jest ich stac stroic sie dwa razy w tygodniu u Bułgarów. Wydaje mi się, że najbardziej chodzi tutaj o miejsce spacerowe, gdzie szczególnie niepracujące panie mogły sobie wyjsc, pospacerowac, poogladac, kupic nie kupic, spotkac koleżanke , pogadac.... bo jeżeli ktos chce naprawdę sobie cos kupic to i do Radomia dojedzie i do W-wy,i jakoś nie każe tych miast przenosic do centrum Pionek.

petit (2011-03-30 11:22)
Ferdynand, ale z ciebie chłopski filozof. Jak zwykle najbardziej piejesz...

Ferdynand (2011-03-30 11:26)
Dodam od siebie, że obecnie dalej na Zwycięstwa jest tym, którzy mieszkają od tej ulicy dalej a mieszkali bliżej 15 Stycznia:) Bliżej natomiast na Zwycięstwa jest tym, którzy mieli dalej na 15 Stycznia a teraz mają bliżej na Zwycięstwa:) Dlaczego mamy dzielić społeczność w Pionkach na tych co mają bliżej i na tych co mają dalej? Last but not least. Na ten targ przyjeżdżali i ludzie z gminy, z Kozienic i Zwolenia i to ich samochody i handlujących tarasowały drogi. To oni i tam dojadą. To nie Warszawa, że targ został przeniesiony o 20 kilometrów. Na moje oko to jest z 5km:) Najwięcej stracili okoliczni sklepikarze przy 15 Stycznia i oni pewnie z 699 podpisów uskubali hehe

heniu (2011-03-30 18:00)
Tak Panie FERDYNAND. Znamy takich jak Pan. Gdyby burmistrz Janeczek kazał Panu wypić wodę z miski w której umył swoje nogi, to nie wahałby się Pan ani chwili. A pomniki, cmentarze,krzyże, apele poległych, Smoleńsk, stan wojenny, to polska specjalność. W tym jesteśmy najlepsi. Świat, europa zachodnia idą do przodu a Wy jeszcze przez 40 lat będziecie kłócić się o to, kto co robił za komuny. Co się dziwić że młodzi uciekają z Polski o "reymontowskich" Pionkach nie wspominając.

Ferdynand (2011-03-30 22:20)
"Znamy takich jak Pan" pisze heniu. To niech nie dostąpię zaszczytu picia wody z miski jeśli to nie nomenklatura minionej epoki:) Znamy, my, wy, itd. Chyba, że heniu jest przedstawicielem nowej falii, która chce wprowadzać Pionki do Europy, gonić świat z targowiskiem między torami kolejowymi a szpitalem, o którym policja i wszystkie inne służby wypowiadają się negatywnie. Heniu tym samym targowiskiem, które nie spełnia jakichkolwiek norm chcesz gonić unię? Przyodziej czapkę z piórem, walonki, odpal swój kaganek i poczytaj jak powinien wyglądać targ z prawdziwego zdarzenia i jakie normy spełniać. A potem znów wyskoczy z tekstem, my znamy, my wiemy. Pionki to My i Wy. A ja myślałem, że ludzie są mądrzy i głupi. Jest ciemnogród i postępowość. No ale jak widzę, że chcemy gonić Europę robieniem dobrze "ludziom z taboru" to ta postępowość zmierza w kierunku Albanii, ewentualnie Ugandy czy tam innego Burundi. Ehh biedny narodzie:)

marlon (2011-03-31 02:01)
Gdzie będą Bułgarzy handlować to mi generalnie zwisa. Jednakże przed nimi na placu koło torów był syf więc pod tym względem ich obecność niewiele zmieniła. Co do standardów. Bułgarom nie przeszkadzało taplanie się w błocie, klientom też więc niby problemu nie ma. No ale oczywiście mamy standardy i bez nich to nic nie będzie, bo bez jakichś tam standardów to żyć się nie da:).

nieznana (2011-03-31 15:08)
"pociągnęłoby za sobą olbrzymie nakłady ze strony miasta"?! tylko że miasto na złotych tarasach groszy nie zarabiało... więc chyba znalazłoby się troszke kasy na ogarnięcie tego terenu!

powiec (2011-03-31 16:33)
Jak się czyta wasze komentarze to człowieka śmiech ogarnia. Osiągacie tu szczyty krasomówstwa (vide Ferdynand) A tak naprawdę radę, burmistrza itd g... obchodzi wasze zdanie. Oni i tak będą robić swoje. Wy dalej traćcie swój cenny czas i energię na jałowe dyskusje. Ja tu nie widzę merytorycznych argumentów. Pod każdym artykułem przewijają się te same nicki. Ludzie odejdźcie od komputerów i zacznijcie żyć, działać.

heniu (2011-03-31 20:13)
Panie FERDYNAND (vel Brudziński lub Hoffman), proszę nie wmawiać mi że chcę doganiać świat z bazarem w środku "miasta" bo nie o to mi w tamtym wpisie chodziło. I zapomniał Pan chyba kto kilka lat temu podzielił podzielił Polskę na NAS i ICH ?? Tak tak, to przecież Pański (i naszego Pana burmistrza) duchowy mentor, żoliborski immam , J. Kaczyński powiedział w stoczni : "MY jesteśmy tu gdzie wtedy, ONI tam gdzie stało ZOMO". A po 10 kwietnia ub.r. jego środowisko zantagonizowało polskie społeczeństwo jeszcze bardziej . A jeśli chodzi o te całe Złote Tarasy , to NAJSMUTNIEJSZE jest to, że są one w Pionkach najzwyczajniej w świecie POTRZEBNE. Po 22 latach od upadku komuny i życia w demokracji, kapitaliźmie , ludzie zmuszeni są kupować i ubierać się w badziewie u bułgarskich handlarzy, bo na nic lepszego ICH PO PROSTU NIE STAĆ !!! Gdzie mają pójść na zakupy ze swoimi 1400 złotowymi rentami czy pensjami ???? I nie dotyczy to tylko ludzi żyjących na prowincji. Towar na stadionie 10 lecia w Warszawie też miał duże wzięcie. I podobnie jest w wielu większych miastach naszego kraju.

Ferdynand (2011-03-31 20:42)
My znamy takich jak Wy, co to populizm sieją i politykę uprawiają, która nie ma nic do rzeczy. My wiemy coście za jedni:) A tak na poważnie. Czy te złote szałasy są zlikwidowane? Nie. Kto jest głównym klientem na tych szałasach? Emeryci i renciści. Kto ma najwięcej wolnego czasu? Emeryci i renciści. Czy jest autobus miejski, który 6-7 kursów do godziny 15 tam wykonuje? Chyba jest. Kolego weź nie wysuwaj tutaj jakichś politycznych fantasmagorii, czy to Kaczor albo Donald jest winien, że ludzie w Pionkach kupują na szałasach ten badziew przebrany 10 kategorii. Ich prawo, wolny kraj. Te szałasy są tylko 25 minut spacerkiem dalej i o co tyle hałasu? O godzinę zabraną z życia, która poprawia nasze zdrowie i samopoczucie? Spacer jest prozdrowotny bardzo. Ja opisuję konkrety i podaję kilka powodów dlaczego te szałasy trzeba przenieść a ty bredzisz o politycy, ZOMO, My, Wy, kaczkach, itd. Co to ma wspólnego do tej przyziemnej sprawy?

Ukryj komentarze   Dodaj komentarz

« Powrót

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 


Srona główna Kontakt Mapa serwisu
Copyrights © 2012 Pionki24. Designed by NSF.pl powered by Geopard.pl geopard.pl


Dyżury aptek: 21 maja - 27 maja, ul. Aleje Lipowe 14, tel: (48) 612-33-10. Uwaga! Dyżury w godz. 7.00 - 24.00/.../24 maja (czwartek): 6. Targi Pracy w Pionkach, godz. 10.00-14.00/.../27 maja (niedziela): Dzień Mamy i Dziecka, piknik na terenie Ogródka Jordanowskiego od godz. 16.00/.../28 maja (poniedziałek): festyn z okazji Dnia Dziecka na terenie jednostki straży pożarnej w Pionkach, godz. 11.00-16.00/.../2 czerwca (sobota): "Czas na sport w Jedlni" - festyn/.../
Dodaj pozdrowienia
Treść
Podpis
Kod otrzymany przez SMS
Aby dodać pozdrowienie wyślij SMS o treści AP.POZDR na numer: 72068
Kosz SMS 2,46zł (brutto)
W odpowiedzi otrzymasz kod sms, który wpisz w oznaczone pole

Usługa Premium SMS jest dostarczona i obsługiwana przez Dotpay

Usługa dostępna w sieci Era GSM, Plus GSM, Orange, Play

Właściciel serwisu Regulamin Reklamacje