13:21. Czwartek, 24 maj.   Imieniny obchodzą: Joanna, Zuzanna, Milena
Przyszli do urzędu w obronie "Złotych Tarasów"
We wtorek doszło do konfrontacji mieszkańców miasta oraz obcokrajowców, a burmistrzem Markiem Janeczkiem. Tłum szczelnie wypełnił korytarz Urzędu Miasta.

Mieli się spotkać na „Złotych Tarasach”

-Już w piątek zarówno z-ca jak i burmistrz Marek Janeczek wiedział, że jesteśmy niezadowoleni z decyzji burmistrza i chcemy się z nim spotkać. Tymczasem dziś z-ca stwierdził, że nie było oficjalnego zaproszenia – mówi jeden z przybyłych do urzędu mieszkańców. Mieszkańcy wraz z obcokrajowcami zgodnie ze swoją zapowiedzią przybyli do Urzędu Miasta, by tam się spotkać z burmistrzem.

W czwartek sesja nadzwyczajna?


Burmistrz nie uniknął spotkania z zainteresowanymi stronami i nie miał wyjścia jak tylko się spotkać z przybyłymi mieszkańcami oraz handlującymi obcokrajowcami w budynku urzędu. Obiecał, że jeżeli Rada Miasta zgodzi się na przekształcenie terenu zielonego na teren handlowy przy ulicy 15-go Stycznia, to w tym miejscu będą mogli handlować obcokrajowcy. Nadzwyczajna sesja w sprawie handlu na terenie miasta zapowiadana jest na najbliższy czwartek.
Do chwili rozwiązania problemu handel może sie odbywać na targowisku "Manhatan".W ostatnich dniach powstała zbiorowa petycja podpisana przez blisko pół tysiąca mieszkańców, którzy chcą przywrócenia targu dla handlujących obcokrajowców w centralnym miejscu.

 



Komentarze[48]
obserwator (2009-09-29 12:40)
bułgar zada bułgar ma postawcie im jeszcze zadaszenia a jeszcze lepiej hale rozliczymy was przy wyborach

obserwator (2009-09-29 12:45)
redaktorku gdzie ty widzisz tam polakow sami bułgarzy

zbyszko z Bogdanca (2009-09-29 13:06)
niedługo w tym mieście rządzić bedą "czarni", co oni robią w urzędzie , kto ich tam wpuścił ?!

Marcell (2009-09-29 13:12)
Co Polacy robia w Anglii, Szkocji, Niemczech itd!!! Kto ich tam wpuścił....zdałoby sie rzec do Zbyszka z kosmosu! czy to, że komus indywidualnie cos przeszkadza to znaczy, że trzeba obrażać "czarnych"?? W czym ty jetes jeden z drugim lepszy od czarnych!!?? Brak szacunku i tolerancji to wasza twarz! Pewnie, gdyby handlowali tu Francuzi, Włosi, Anglicy, Hiszpanie dalibyście im całe Pionki z uśmiechem na twarzy kupując od nich ten sam towar! Nie podoba ci sie to nie kupuj i nie obrażaj tych ludzi! Niech zostana na Zwycięstwa i bedzie spokój

zbyszko z Bogdanca (2009-09-29 13:18)
Co Polacy robia w Anglii, Szkocji, Niemczech itd!!! Kto ich tam wpuścił.... Otóż tam Polacy uczciwie i cięzko pracują, przystosowują się do obowiązującego tam prawa i tamtejszych obyczajów. Nie chodzą po urzędach i nie protestują.

zbyszko z Bogdanca (2009-09-29 13:20)
A i jeszcze jedno dzieci naszych emigrantów chodzą do tamtejszych szkół, integrują się ze społecznością , a nie biegają brudne i pozostawione bez opieki na ulicy.

asp172 (2009-09-29 13:29)
słyszalem ze bulgarzy tureccy zatrudnia zwalnianych polakow na obowiazujących prawach w POLSCE !!!!!!

gapcio (2009-09-29 13:36)
ludzie, jak możecie nazywać drugich ludzi czarnymi ,to jest "rasizm".Zapomnieliście jak nasi jezdzili handlować .Liczył się każdy zarobiony grosz, a teraz Oni , czyli Bułgarzy też chcą zarobić, nie kradną.Mieszkańcy naszego miasta są biedni i z wielką determinacją robią zakupy .Nie wspomnę o tym jakie miasto ma korzyści.Ile podatku zbierają od handlujących na Manhatanie a ile od ludzi handlujących na tak zwanych Złotych Tarasach. Wyznaczone miejsce na Zwycięstwa nie załatwi sprawy ,ponieważ ludzie starsi nie chodzą tak daleko, a oni również robią zakupy u tzw.Bułgarów .Jestem za handlem w centrum.Pozdrawiam i wierzę, że rozum wezmie górę nad animozjami "nasi nie nasi"

asp172 (2009-09-29 13:37)
Gdyby tak to Polacy, w jakims kraju UE, dokonali takiego najscia, w celu wymuszenia dla siebie specjalnych warunkow wylecieli by z hukiem . W Pionkach, obywatele innego panstwa, dokonują najścia w celu wymuszenie zlamania prawa w danym panstwie. W Niemczech , Austrii, Francji itd. POLICJA interweniowała by bez wezwania! W Pionkach... zero! Ciekawy jestem jaka będzie reakcja na zwolnienie POLAKOW ? Czy taka sama?

zbyszko z Bogdanca (2009-09-29 13:43)
dokładnie "asp" dobrze to ujołeś, jeszcze by się oparło o nasz konsulat i MSZ

Marcell (2009-09-29 13:45)
Ludzie wy nie wiecie juz jak kogos się czepic i jak komuś ublizyć! Pisałem o tym by nie ubliżać innemu narodowi bo oni są ludźmi. Zarabiają. Jak komus przeszkadza to, że ktos łamie prawo to wystarczy zgłosic to do prokuratury i ot filozofia. Skoro jednak dziś burmistrzowi nie przeszkadzali ludzie, którzy przybyli, nie odebrał tego jako najścia, potrafił wymienic kilka zdań to o czym mówisz asp172? Przestań krzyczeć i zacznij mówić bo piana zacznie cieknąć ci po brodzie. A jesli komus cokolwiek w nich przeszkadza pod wzgledem prawnym prosze działać, nie mam nic przeciwko bo też nie chce by ktos działal na szkode mojego miasta, czy kraju. Przestańcie obrażać !

asp172 (2009-09-29 13:51)
GAPCIO ! PRAWO jest rowne dla wszystkich. Targi dozwolone sa na MANCHATANIE i przy ul.Zwolenskiej. Dzieci w Polsce chodzą do szkół a nie paplaja sie w brudzie! Dzis uslyszalem nagle ze w towar zaopatrują sie na STADIONIE. Kłamstwo. Otóz ja rowniez bywam na "Stadionie" Ceny ktore tam sa oferowane sa wyższe niz maja BULGARZY!!!! Te hurtowe. Przyklad butow 'VANSOW" Cena hurtowa 25 zl. W detalu u Chinczykow, na straganach targowych Pionek , Kozienic czy Zwolenia 35. Spodnie typu texas ( NIE FARBUJĄCE!!) hurt 20- 35, detal u Chinczykow- Wietnamczykow 30- 40. Praktycznie sa to ci sami sprzedawcy!! Mam pytanie. Polacy, rozliczają sie z fiskusem na podstawie dowodow zakupu. Na podstawie jakich dokumentow rozliczani sa Bulgarzy? Wielu z kupujących stwierdza np. ze po dwukrotnym zalozeniu np. butów musieli je wywalic bo nogi smismierdzialy? To samo z niektorymi skarpetami. Dotknęlo to akurat i mnie. Mama chcial mi zrobić prezent. Mija dwa miesiace jak muszę uzywac "ALTY". PRAWO MUSI BYC PRAWEM. Chyba że "GUCIO zatrudni zwalnianych POLAKOW!?

asp172 (2009-09-29 13:55)
MARCEL. Czy ja ich wyzwam? Niech handluja w miejscach do tego przeznaczonych. Niech przestrzegaja obowiązujących w Polsce praw. Co zrobisz, jak zwalniani, w wyniku nieuczciwej konkurencji zajma UM i...oglosza np. strajk glodowy. Może i przejaskrawilem ostatnim zdaniem. Jednak zwolnienia będą! Co tym ludziom powiesz w UM?

matrix (2009-09-29 13:56)
asp...nooo fakt troszeczke czuuuuć.. :/..,ale pewnie mamusia wypierze i bedziesz zadowolony...

marlon (2009-09-29 13:57)
To skoro to taki tandetny towar to jak to jest, że ludzie go dalej kupują? Jak to jest że ten sam towar widziałem u polaków? Tzn.że jak polak sprzedaje to od razu ten sam towar jest lepszy? Chcesz powiedzieć, że nasi handlarze nie mają tandety? Powiedzmy sobie szczerze. Tu chodzi o kasę i konkurencję, którą bułgarzy zrobili polskim handlarzom.

marlon (2009-09-29 14:02)
Do Zbyszko. Rozumie, ze polacy którzy do USA wyjechali i tam zostali to działali zgodnie z prawem? Polacy pracują ciężko ale wielokrotnie za niższe stawki niż anglicy czy irlandczycy. Jeżeli ktoś ma problem z prawnym działaniem bułgarów to niech zgłosi to do prokuratury czy Urzędu Kontroli Skarbowej. Jaki problem? Ciekawi mnie również to dlaczego częśc polskich handlarzy kupuje u bułgarów towar (osobiście widziałem dwie szanowne polskie handlarki).

marlon (2009-09-29 14:03)
Chodzi mi o wyjazd na krótkoterminowe wizy i zostanie tam wielokrotnie następnie przez kilkadziesiat lat

asp172 (2009-09-29 14:08)
"marlon" Towar nie jest ten sam, może byc podobny.Jaki np. VAT placi Bułgar? Jaki podatek placą? W czasie kontroli pokazywali tylko ksera.. Jeśli BULGAR twierdzi że zakupil na "Stadionie" to dlaczego ma tańszy niz tam mozna dostać w hurcie? Towar na stadione rowniez podlega kontroli. Wiele panstw, w tym Polska zabronila sprowadzania co niektorych wyrobow z Chin. Na stadionie ich nie zobaczysz. "MARCEL" Marcell (2009-09-29 13:12) Co Polacy robia w Anglii, Szkocji, Niemczech itd!!! Kto ich tam wpuścił....zdałoby sie rzec do Zbyszka z kosmosu! czy to, że komus indywidualnie cos przeszkadza to znaczy, że trzeba obrażać "czarnych"?? W czym ty jetes jeden z drugim lepszy od czarnych!!?? Brak szacunku i tolerancji to wasza twarz! Pewnie, gdyby handlowali tu Francuzi, Włosi, Anglicy, Hiszpanie dalibyście im całe Pionki z uśmiechem na twarzy kupując od nich ten sam towar! Nie podoba ci sie to nie kupuj i nie obrażaj tych ludzi! Niech zostana na Zwycięstwa i bedzie spokój" Co robią Polacy w Angli, Francji itd.napisal juz ktos inny. Napewno nie zajmuja URZĘDÓW. Co do ich handlu na ul,Zwolenskiej, zgadzam sie od poczatku konfliktu.!

gapcio (2009-09-29 14:10)
nie rozumie tylko jednego; dlaczego narzekacie, że towar jest nic nie warty, a prawie każdy ,kupuje ten towar , który mają Bułgarzy.Wystarczy dobrze popatrzyć, kto i w czym chodzi ubrany .Przecież to są ubrania ,które oferują nasi handlarze i Bułgarzy.Zakupy robią nasi szanowni Radni,społecznicy,policjanci,itp.oraz my zwykli obywatele naszego miasta i nie tylko ,bo przyjeżdżają ludzie z ościennych miast i miasteczek.Poco tyle nienawiści i pogardy dla ludzi chcących pracować(sprzedawać) i dla kupujących

asp172 (2009-09-29 14:11)
do " matrixa" już je dawno wy....... Ja tez znam osoby kupujace workami (emerytki) i wyworzącymi na handel. Jedne z glosniejszych w aferze po stronie Bulgarow. .

matrix (2009-09-29 14:14)
he he doobre.. najwyrazniej cos mi sie sprzet przypala :)

Marcell (2009-09-29 14:21)
Taka już jest konkurencja, a czy uczciwa czy nie może zadecydować organ orzekający. Dzieci nie chodzą do szkoly. Pewnie, że źle, wychowuja sie prawie na ulicy. TRzeba z tym zrobic porządek, ok. Dlaczego jednak tego nikt nie robi? Ja mam isść i zabrac je? Zostawmy Bułgarów jako ludzi, oni zarabiaja na zycie jak mogą, tak jak my 20-30 lat temu jeżdząc po Europie. Nie ma prawnego bytu handel gdzieś? Czy to na Legionistów, czy na 15 stycznia, czy na Zwycięstwa? Trzeba zrobic porządek z tym. TYlko zgodnie z prawem, moralnością i poczuciem człowieczeństwa. Niech handluja jak juz pisałem na tym "duzym targu". Tylko proszę nie róbcie pokazu nietolerancji i braku wyrozumiałości dla drugiego człowieka. Szacunek należy sie każdemu człowiekowi, a nawet, wyobraźcie sobie zwyrodnialcowi. Bułgarom myslę, że do zwyrodnialców jeszcze brakuje. Dajcie tym biedniejszym pionkowianinom kupic nawet tego "łacha" tam, taniej bo niedlugo mogą zacząc robic zlote tarasy z pojemników na odziez uzywana. Nie tylko wy jestescie w miescie.

zbyszko z Bogdanca (2009-09-29 14:30)
Marcell, przecież nikt tu z komętujących nie neguje handlu na Zwycięstwa. Ten plac im udostępniono i niech sobie tam sprzedają. Ale nie tam im nie pasuje i wtargnelu do naszego UM i protestują ( ale czy mają do tego prawo). Domagają sie zmiany planu zagospodarowania, no to juz chyba lekka przesada nie uważasz ? Niech ktoś coś zrobi piszesz z dziećmi itp, Ale kto od tego jest chyba nasza władza, a nie my będziemy zgłaszać do prokuratury.

asp172 (2009-09-29 14:33)
"MARCEL", Właśnie , niech to będzie w poszanowaniu prawa. Nie robmy wyjątkow. Sa w Pionkach dwa miejsca do handlu, to i niech tak zostanie. Nie stwarzajmy wyjątkow. Inna sprawa jest teren między szpitalem a torami. Biorąc pod uwage strefe ciszy (szpital) to i tak trzeba to jakos zagospodarować. Napewno zadnymi tarowiskami. Mamy niedawny przyklad w Warszawie. Tam wyrzucono z CENTRUM Polakow. W Pionkach ... Ktoś napisał że niedlugo w Pionkach będzie 5 tysięcy mieszkancow. Samych starych.

Zbawca (2009-09-29 14:41)
Ja to bym się pozbył ciebie asp z tych Pionek.Jesteś głównym prowodyrem tej zadymy.Skoro do handlu maja prawo wszyscy to czemu na Manhatanie im nie wolno??Bo nie podoba to się naszym handlarzom??Przestań pie..... i zacznij myśleć.Wazelinkę walisz w kierunku burmistrzów.Coś ci obiecali ??Może pracę w Zagożdżonce?

Marcell (2009-09-29 14:46)
Dlatego pisałem wczesniej niech handluja sobie spokojnie na Zwycięstwa i bedzie po krzyku. To, że wymuszają coś (jeśli tak jest- a nie wiem, nie widzialem, wiec nie oskarzam) to troche nie tak z ich strony. Oni powinni tez uszanowac to co mieli i maja. Jednak my uszanujmy ich, dla mnie niech handluja bo to ich chleb ktorego u siebie nie mieli. Szkoda, że Bulgarzy potrafia pojsc po cos a my nie mozemy "wymusic" by miasto zaczelo jak miasto a nie jak dzika łąka. Wracajac do faktur: czy my jeżdzac 30lat temu po europie mielismy faktury? chcielismy zarobic by na swieta zjesc kawalek mieska zamiast papieru, a dziecko by mialo spodnie i buty. Nie zapominajcie, ze tez nie mielismy chleba. Niektorym pewnie przeszkadza, ze z biedniutkich staja sie powoli troszke bogatszymi (maja juz na chleb). Niech maja. I niech szanuja nas, że moga u nas handlowac, a my ich bo nie sa tu na wakacjach

asp172 (2009-09-29 14:52)
ZBAWCA" Zaprezentowales kulture Polaka- polaczku. A kto im bronil handlowac na MANHATANIE? Ul. Krotka i Legionistow nie jest targowiskiem. Widze ze szybko zmieniasz opcje plityczne. Jeśli chodzi o zatrudnienie , nie należe do Twojego gatunku.

asp172 (2009-09-29 15:00)
Do " Marcela" Niech handlują. We wszystkich wpisach to potwerdzam. W ostatni piatek pojechalem an duzy targ. Bylo sporo osób nie tylko z Pionek. (rejestracje samochodowe) Nie zablokowane były żadne ulice, (ul, Sienkiewicza) jest wąska i ruchliwa, szczegolnie w kierunku ul. Garszwo. W dni przyjazdu Bulgarow byla niebezpieczna,szczegolnie od skrzyżowania z Al.lipow, Chemiczna, aż do przejazdu.

zbyszko z Bogdanca (2009-09-29 15:05)
Marcell: to co przytaczasz, czyli wycieczki Polaków na handel, miały miejsce w czasach komuny. Wtedy legalnośc takiego handlu nie była możliwa. O ile się nie myle Bułgaria i Rumunia jest w UE od 2007 r. Mogą więc pracować, płacić ubezpieczenie i podatki w danym kraju. Tak właśnie robia Polacy w Anglii, Irlandii itp.

Marcell (2009-09-29 15:13)
OK, komuna, Unia itd. Bieda jest biedą. Nie rozpatrujmy tak tego. Zobaczcie jak tam zyją. My tez jedziemy do tej zielonej Irlandii bo u nas kicha jak to mówią. Handluja na Zwycięstwa i tyle. Niech ludzie kupuja bo kurcze tez bieda u nich. Prawda jest taka, że syty głodnego nie zrozumie, tak czasem wydaje mi sie ze niektorzy nie zrozumieja tej sytuacji dlaczego oni tu sa. Dajcie spokój z tymi docinkami itd, szanujmy swoje zdania bo ilu ludzi tyle opinii. Jak kiedys napisałem, ja za nimi nie przepadam, ale nie ubliżam im, nie wyganiam, nie skarże na nich. Ide do sklepu, do ciucholandu i tam kupuje cos w czym chodze. Inni ida do nich tłumnie....niech ida, ich wola. Uszanujcie to

asp172 (2009-09-29 15:17)
Zgadzam sie co do "ciucholandow" Nawet mozna znależć ciekawy towar i ciekawie i niedrogo się ubrać.

moherowy_beret (2009-09-29 16:17)
począwszy od Stacha i Marka, kończąc na autorach wpisów jesteście żałośni,żenada i tyle na ten temat.A może tak organizatora rumuńskiego czy bułgarskiego protestu wsadzić na BURMISTRZA ? pomyślcie jak prężnie działa, i nie boi się niczego.:-))

marcin (2009-09-29 17:09)
najpierw niech się ci ludzie nauczą po sobie sprzątać ten bajzel co dwa razy w tygodniu zostawiają po sobie ,bo śmieci latają po dwu pas mówce i nie jest to dobra wizytówka miasta.jak nie chcą handlować na zwycięstwa to niech idą skąd przyszli i koniec.mam nadzieje ,że władze miasta nie ugną się i zrobią porządek

piotr (2009-09-29 17:21)
W zasadzie każdy ma część racji. Miasto ma dwa targowiska i trzeciego nie ma potrzeby budować. Pamiętamy wszyscy jak tłumnie i codziennie odwiedzali nas turyści z państw byłego ZSRR, wtedy nie było problemu. Wszystkie strony były zadowolone. Podsunę taką myśl. Jeżeli wszyscy handlujący Bułgarzy nie mogą się zmieścić na manhattanie to niech się podziela na dwie grupy i handlują na przemian we wtorek jedna grupa w centrum druga na Zwycięstwa w piątek niech się zamienią. Nie rozumiem dlaczego akurat my musimy podporządkować się ich żądaniom.

matrix (2009-09-29 18:52)
Tarasy tarasami..Mam pytanko do administratora..-Dlaczego wczesniej przy nagłowku ,na gł.stronie było małe zdjecie tych osób co były w UM..,a teraz jest prawie jak reklama "TYMEXU"?Pewnie szczerej odpowiedzi nie niebedzie.Czy to moze wpadliscie na pomysł,gdy ktos napisal ze w urzedzie byli sami handlujacy i teraz chcecie pokazac ze mieszkanców tam nie było...a moze macie inne zdj..? jesli nie to moze WAM podesłac...?TA STRONKA JEST DYKTOWANA PRZEZ LUDZI O KTÓRYCH WSZYSCY CHYBA OBECNI WIEDZA :) pozdr- NO TO TERAZ SIE ZACZNIE...

matrix (2009-09-29 18:56)
dzieki odpowiedz juz znamm pozdr..

karla (2009-09-29 19:42)
No nie jest dobrze - obcokrajowcy sie rządzą , a mieszkańcy i władze ich popierają ...... W zadnym kraju nie jest to możliwe , obcokrajowiec jest traktowany jak obywatel drugiego lub nawet trzeciego gatunku , jest intruzem i nikt nie idzie mu na rękę , pasuje mu - to zostaje , nie to wraca do swojego kraju . Już nikt nie pamięta , jak Polacy jeżdzili za granicę handlowac , czy ktoś im w czyms pomagał ? szykował grunt? sprzedawali po kryjomu , szybko na chybcika i na koniec często jeszcze dostawali zamiast kasy - wała....... A tu proszę szykuje im sie teren ( to nic że nielegalny ) każdy skacze koło nich , bo chca zarobic , bo tacy biedni tak cięzko pracują , kto im odda pieniądze za placowe .... a nasi kupcy ? bur. mówi pracowałem , szykowałem teren pod bazar aż tu przyszły protesty ( to prawowici kupcy, nasi miastowi ) że źle robię i zostałem - sam . Dobrze że przyszliście i dajecie mi wsparcie - " bede walczył z naszymi kupcami niech wreszcie zaprzestana handlowac , niech zwolnia z pracy tych którym dają utrzymanie , niech marnie zginą , wszystko zrobie żebyście to wy byli zadowoleni " ( tak odbieram wypowiedź bur. ) O co wojna ? przecież nikt nikogo nie wygonił , a inne miasta to zrobiły . Została zmieniona tylko lokalizacja . Jedno jest pewne znają sie na handlu i wiedzą , że najlepiej handluje sie w centrum , ale podejrzewam , że nie za takie pieniądze nasi kupcy wynajmują tam lokale .....

asp172 (2009-09-29 21:24)
jA TAM BYŁEM, Oprocz paru Ponocv Polek byli sami ciemnoskorzy ...bułgarzy. Znam rosyjeski . Bułgarski jest ...PODOBNY ? od dnia dzisiejszego zaczynam sie zastanawiać. Byłem w Turcji i .. to jest ten sm...

asp172 (2009-09-29 21:26)
"matrix" masz racje Polaczkow było paru ....

asp172 (2009-09-30 10:02)
"karla" Bardzo, ale to BARDZO rzadko ale zgadzam sie z Tobą. Tym razem nawet 100 %

zbyszko z Bogdanca (2009-09-30 10:12)
szkoda gadać, poprostu Nasza władza się ośmiesza i tyle. W Pionkach nie ma dobrego gospodarza.

stańczyk (2009-09-30 11:03)
sprawa jest prosta. Obcokrajowcy nie chcą handlować gdzieś na "przedmieściach" bo klientów jest tam jak na lekarstwo. W obecnym położeniu handel również odpada ze względu na mieszkańców. Stworzenie nowego placu jest dla mnie (i chyba nie tylko)stratą jakże cennego w naszym budżecie pieniądza. podsumowując mamy trzy minusy handlujących obcokrajowców. Plus jeden - tani towar. 3 do 1 :-( a teraz idziemy w kierunku Prawa(tylko tego przez duże "P"). Czy, którykolwiek handlujący jest zarejestrowany. Opłaca składki emerytalne, rentowe, zdrowotne. Pamiętajmy też, że nie ma czegoś takiego jak bez interesowna(czyt. darmowa) pomoc. Ostatni trąbiły o tym media(za trzepanie chodnika sąsiadce należy się zapłata dla"trzepacza" i opłacony podatek). Ja bym poczekał, niech zaczną handlować. A potem telefonik do UP, ZUS itp.(oczywiście nie na mawiam do "donoszenia")

kms (2009-09-30 20:45)

blok31 (2009-10-01 16:55)
Byl tam tez jeden dresiarz, ktory jak zwykle nie potrafil sie wyslowic !

blok31 (2009-10-01 17:01)
Odnosnie wypowiedzi matrixa! Jest oczywistym kt outrzymuje to i tamto..... Ja proponuje, zeby admin napisal artykul o zyciorysie jednego z krzyczacych tam porzadnych obywateli. Jest interesujacy ale czy ........

blok31 (2009-10-01 17:06)
moherowy_beret W takim razie napisz pare slow z zycioysu Twojego idola!!!! Tylko napisz prawde!

moherowy_beret (2009-10-02 21:03)
blok o co ci biega? o jakim idolu gadasz?

Malinosia (2009-10-03 08:53)
Taaaa jasne wszystkim tak przeszkadza a jak przy7chodzi wtorek albo piątek to mnóstwo ludzi się schodzi, sami nie wiecie czego chcecie !!!

Ukryj komentarze   Dodaj komentarz

« Powrót

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 


Srona główna Kontakt Mapa serwisu
Copyrights © 2012 Pionki24. Designed by NSF.pl powered by Geopard.pl geopard.pl


Dyżury aptek: 21 maja - 27 maja, ul. Aleje Lipowe 14, tel: (48) 612-33-10. Uwaga! Dyżury w godz. 7.00 - 24.00/.../24 maja (czwartek): 6. Targi Pracy w Pionkach, godz. 10.00-14.00/.../27 maja (niedziela): Dzień Mamy i Dziecka, piknik na terenie Ogródka Jordanowskiego od godz. 16.00/.../28 maja (poniedziałek): festyn z okazji Dnia Dziecka na terenie jednostki straży pożarnej w Pionkach, godz. 11.00-16.00/.../2 czerwca (sobota): "Czas na sport w Jedlni" - festyn/.../
Dodaj pozdrowienia
Treść
Podpis
Kod otrzymany przez SMS
Aby dodać pozdrowienie wyślij SMS o treści AP.POZDR na numer: 72068
Kosz SMS 2,46zł (brutto)
W odpowiedzi otrzymasz kod sms, który wpisz w oznaczone pole

Usługa Premium SMS jest dostarczona i obsługiwana przez Dotpay

Usługa dostępna w sieci Era GSM, Plus GSM, Orange, Play

Właściciel serwisu Regulamin Reklamacje