13:15. Czwartek, 24 maj.   Imieniny obchodzą: Joanna, Zuzanna, Milena
Emerytowany nauczyciel nie chce odejść ze szkoły?
Od 1 września w pionkowskich placówkach można dostrzec pewne zmiany. Nowy rok szkolny rozpoczął się w zdecydowanie spokojniejszej atmosferze. Gdyby nie pewne drobne nieporozumienia między organem prowadzącym a dyrektorem PSP 1, można by rzec, że cała społeczność odetchnęła z ulgą...

W PSP 1 dzieci z niektórych klas nie mają lekcji muzyki, gdyż dyrektor nie chce się dostosować do ustaleń dotyczących wszystkich placówek oświatowych w mieście. „Walczy” walczy o zatrudnienie swojego kolegi, emerytowanego nauczyciela, choć w szkole pracuje młody nauczyciel muzyki.

 

Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, iż na naradzie u Burmistrza Miasta Pionki, dyrektorzy ustalili, że od tego roku szkolnego emerytowani nauczyciele nie będą zatrudniani. Wiadomym jest również, że odchodzący w tym roku nauczyciele bardzo chcieli podjąć prace. Pokierowano się bardzo prostą zasadą: albo wszystkich zatrudniamy, albo nikogo. Zwyciężyło – nikogo.

Tym bardziej zastanawia fakt, upór dyrektora szkoły. Co chce osiągnąć? Czy złamie postanowienie Burmistrza i Dyrektor Miejskiego Zarządu?



Komentarze[45]
piotr (2009-09-07 18:54)
Czas najwyższy aby emeryci przestali blokować młodym dostępu do pracy. W firmie prywatnej może sobie pracować nawet do 102 lat. W państwowej lub samorządowej, osiągnąłeś wiek emerytalny, raczka, buźka i na emeryturkę. Niech nikomu nie wydaje się, że jest niezastąpiony lub się bez niego zawali. Najlepsze rozwiązanie jeżeli Pan Dyrektor kwalifikuje się na emeryturę, wysłać jego, problem sam się rozwiąże.

asp172 (2009-09-07 20:51)
piotr- zgadzam sie z Toba w 100 procentach! Z kolesiostwem chyba jest juz skończone?

gwizd (2009-09-08 02:58)
Pomyslec, pracowalem z czlowiekim ktory mial 89 lat. Nikomu to nie przeszkadzalo.

karla (2009-09-08 09:22)
Jak to jest , że jeden musi na siłę odejsc - chociaż powinien zostac , ponieważ ma duże osiągnięcia w swojej pracy z dziecmi i dobrze wie jego dyrektor o kogo walczy , bo wie że szkoła duzo straci. Drugi zaś musi na siłę zostac nawet za cenę dobra miasta , chociaż w/g prawa powinien odejsc ..... czy ja dobrze widze ? bo chyba tak wyglada kolesiostwo . A tak na marginesie - dokąd zmierza to miasto ?

stańczyk (2009-09-08 09:23)
do przedmówcy: Nikt nie ma nic do współpracowania z osobami starszymi. Jednak biorąc pod uwagę fakt, że osoba starsza ma juz zapewniony jakiś tam dochód(zdaję sobie sprawę, że marny) to lepiej jej stanowisko "oddać" młodemu człowiekowi bez środków do życia. Nie znam szczegółowo całej sprawy ale w 99% stanę za młodym bez żadnych funduszy.

stańczyk (2009-09-08 09:24)
swój post kieruję do "gwizd"

karla (2009-09-08 10:08)
I tu sie nie zgadzam . Jak kto pracuje nie zależy od jego wieku. Są ludzie młodzi , którzy lepiej , żeby odeszli nie doczekawszy emerytury , a są emeryci których praca jest tak owocna , że powinni pracowac dotąd dopuki pozwoli im na to zdrowie. Np. polityk p. Bartoszewski dobrze po 80 - ce .

blok31 (2009-09-08 14:55)
Czego sie czepiacie?

blok31 (2009-09-08 14:59)
Panie dziennikarzu M.G pragne przypomniec, ze ten mlody nauczyciel to tak naprawde nauczyciek dyplomowany z wieloletnim stazem. Proponuje dobrze sie upewnic zanim cos nabazgrzesz!!!!

asp172 (2009-09-08 16:15)
" ...na naradzie u Burmistrza Miasta Pionki, dyrektorzy ustalili, że od tego roku szkolnego emerytowani nauczyciele nie będą zatrudniani. Wiadomym jest również, że odchodzący w tym roku nauczyciele bardzo chcieli podjąć prace. Pokierowano się bardzo prostą zasadą: albo wszystkich zatrudniamy, albo nikogo. Zwyciężyło – nikogo. " A ja myslalem, ze słowo nauczyciela, a przede wszystkim pedagoga - dyrektora cos znaczy...

you (2009-09-08 20:13)
Pan Janusz Górski bo o nim tu mowa niedawno odebrał honorowy tytuł ,,Zasłużony dla miasta...''Sprawa pracy w PSP nr 1 to nie jest kwestia pieniedzy . Dwa lata temu Pan Janusz stworzył zespół muzyczny z którym pracował ciężko i solidnie. Owocem tej pracy był wystawiony na wiosnę piękny spektakl słowno-muzyczny o papieżu. Trudno się dziwić,że chce kontynuować pracę z w/w zespołem. Chyba jasne jest,że nie robi tego dla siebie tylko dla dzieci i miasta. Dyrektor natomiast zachował sie bardzo w porządku chcąc zatrzymać cennego nauczyciela. To nieprawda,że każdego można zastąpić. Nauczycieli pasjonatów jest coraz mniej , a osób chcących zmienić coś w mieście jeszcze mniej. Pionki z takim podejściem zmierzaja w przepaść. Ponieważ nie liczy się człowiek tylko jakiś przepis, a człowiek człowiekowi nie jest równy. Przerażaja mnie te płytkie wpisy. Młodzi nauczyciele muzyki nieistnieją na dzień dzisiejszy, bo vacat nadal jest nie obsadzony. Tego też trzeba mieć świadomość. Pomyślcie odejdzie Górski, odejdzie XX, ZZ i co zostanie, jakie propozycje dla dzieci, A może o to chodzi w tym wszystkim, o kompletny kulturalny zastój miasta. ZGROZA. pozdrawiam Janusza i pozdrawiam dyrektora,który słusznie walczy o dobrego pracownika, a kolesiostwa szukajcie gdzie indziej......

blok31 (2009-09-09 08:18)
W środowisku nauczycielskim wiadomo kto za tym wszystkim stoi. Niech się tej osobie nie wydaje, że jest anonimowa. Z resztą jej charakter mówi sam za siebie. Kiedyś osoba ta starała się o prace w tej szkole bo brakowało jej godzin.Nie dostała jej z wiadomych przyczyn! Jesteś żałosnym człowiekiem!!!!Nadmienię jeszcze, ze w innych szkołach gminnych z chęcią zatrudnią Pana Janusza. To przykre, ze stracimy takiego pedagoga no ale... Jak juz ktoś napisał pewnym osobom zależy na tym by tak było.!!!!

asp172 (2009-09-09 09:51)
Młodzi !!!! Wypad z Pionek. To nie miasto dla Was! To miasto dla emerytow i rencistow. "You", "blok 23" jasno sprecyzowali poglądy pewnej grupy mieszkancow! YOU- to dyrektorzy szkól pionkowskich RAZEM podjęli taką decyzję! Przeczytaj artykuł dokladnie.

blok31 (2009-09-09 11:32)
Do przedmówcy! Nie dziwi mnie twoje prostackie podejście do tej sprawy!!!!! Nie ma co wymagać!!! Przypomnę , ze najpierw rozłożono na łopatki zespół wokalny w ……… a prowadził go młody człowiek, później jeden reformator pozabierał godziny dla chórów a teraz nie pozwala sie P. Januszowi dokończyć tego co zaczął. A wiesz człowieku kto na tym traci? Młodzi mieszkańcy naszego miasta czyli dzieci. Byłeś na przedstawieniu przygotowanym przez dzieci i P Górskiego w szkole? Myślę, że tak bo jako ……….widziałem was tam wielu. Myślę, że trzeba być takim bezguściem, żeby tego nie docenić !Wiec zastanów sie co piszesz! Najpierw dobrze się zorientuj w sytuacji a nie piszesz co ci ślina przyniesie na .....

banan (2009-09-09 12:31)
" asp172 (2009-09-09 09:51) Młodzi !!!! Wypad z Pionek. To nie miasto dla Was! To miasto dla emerytow i rencistow. " To jak już będziesz robił wypad z miasta to zabierz swoich kolegów z ławeczki.

asp172 (2009-09-09 13:26)
banan ! Tak właśnie w Pionkach się podchodzi do sprawy. zatrudnia sie emerytów, rencistow a dla mlodych jest bilet do WAWY. I to mówią mlodzi. To mowia rodzice dzieci uczeszczajace "na laweczkę" Jesli 30 letnia kobieta z dówjka dzieci nie może podjac pracy bo nie jest rencistką czy emerytką to czyja wina? Jesli normalny, zdrowy mężczna w wieku 40 lat musi wyjeżdzac za "chlebem" bo ...nie jest emerytem lub rencistą ...to czyja wina? W pozdrowieniach jest wpis niejakiego "pawelm" A teraz cos z ogloszen dla poszukujacych pracy "przyjmę uczennice na staż albo emeytke lub rencistkę" A co do Pana Górskiego . Nie atakowalem go za prace i osiagniecia i ani mi to bylo w glowie. Pan Górski ma EMERYTURĘ (staly dochód) plus "obrywki" nie oszukujmy się. Jak myslicie? Ile moze w Pionkach np. wynosić 1/2 etatu oczywiście zgodna z Prawem Pracy

asp172 (2009-09-09 13:29)
Mam jeszcze jedno pytanie. Jak jest z godzinami pozalekcyjnymi z dziecmi dla tego Pana?

banan (2009-09-09 13:53)
Otwórz firmę i poszukaj fachowców przekonasz się wtedy jakie podejście mają ci co najwięcej krzyczą o bezrobociu. Tłumaczenie że p. Górski ma stały dochód i powinien odejść jest nie taktem. Walka toczy się o jedno miejsce a w takich firmach ochroniarskich pracuje 90% emerytowanych policjantów. Odchodzą po 15-stu latach a potem blokuje miejsca pracy nie wspominając o zaniżaniu zarobków. Takich przykładów można mnożyć. Czy też uważasz że ustępują miejsca młodym.

asp172 (2009-09-09 14:13)
banan. Z calym szcunkiem ,ale piszemy o tym samym ( wlasnie np. zatrudnianie w firmach ochroniarskich - skandal !!!). Jednak jak ma to wszystkich dotyczyc, to rownież Pana Gorskiego. Wiesz dobrze, że jak sie zrobi jeden wyjątek to pójdą nastepne. Jesli taka decyzje podjęło wspolne grone razem z TYM DYREKTOREM to niech tak zostanie. Jeszcze raz podkresla. Osobiście nic nie mam do Pana Górskiego. Mało, schylam głowę przed jego osiągnięciami.A co do emerytur. Mam w rodzinie trzech emerytow nauczycielskich. Jedna jest od roku. Znam wysokośc emerytur...Uważam ze podawanie wysokości tez byłoby nietaktem. Sytuacja z rynkiem pracy w Pionkach jest, jaka jest. Nic na to nie poradzimy...

talerzyk (2009-09-09 21:30)
Co by nie mówić to akurat ten facet zna się na tym co robi i raczej ciężko znaleźć takiego fachowca od muzy.Myślę też że gdyby się zastanowić to w szkole znalazłoby się miejsce i dla tego emeryta i dla młodego belfra.

rodz.01 (2009-09-09 22:12)
A ja trzymam kciuki i za Pana Dyrektora PSP nr 1 i za Pana Janusza Górskiego!!!Jeśli TEN dyrektor walczy, to znaczy,że gra jest warta świeczki. Przecież pan Janusz jest prawdziwym fachowcem w swoim fachu - chyba nikt tego nie zakwestionuje! Pozbywać się takiego specjalisty...- to przesada. Poza tym ,z tego co się zorientowałem ten drugi nauczyciel muzyki (z niezłym stażem, a więc już nie taki młody...- z całym szacunkiem przemiła pani od muzyki)wcale nie był zainteresowany tymi kilkoma godzinami po p. Januszu. A więc w czym problem? W ustaleniu dyrektorów, że nie będą zatrudniani emeryci? Tylko czy jest to zgodne z prawem? Przecież to sam pracodawca decyduje o tym kogo zatrudnia. Jeśli inni mają zapewnione etaty - to jeszcze raz pytam - w czym problem, dlaczego nie można zatrudnić p. Janusza? Nie - bo nie? Chyba,że komuś chodzi o coś zupełnie innego...

karla (2009-09-10 10:07)
W naszym dziwnym mieście powstała jak zwykle dziwna teoria . Ludzie po 50 - ątce sa starzy i nikomu niepotrzebni , więc powinni odejsc . Wyrażnie stawia się na młodych i tylko młodych . Po co im ambicje , marzenia , plany.... niech kupią trumnę i czekają ..... najlepiej na rychły koniec , bo może wypadałoby zwolnic mieszkania - młodym . Ale najlepiej jak przykład idzie z góry. Po co ludzie juz w podeszłym wieku zostali naszymi burmistrzami ? przecież mieli wcześniej z czego życ , więc po co zajęli miejsca młodym ? A czym kierowali się ludzie startujący na radnych jak i ludzie którzy ich wybrali ? Po co nam tacy wiekowi radni ? też mają z czego życ , więc po co zajęli tyle miejsc młodym ? Dla młodych takie zajęcie to gradka . Kilkanaście spotkań w roku za niezłe pieniądze - ile to czasu na nauke , można w między czasie skończyc po kilka fakultetów ..... itd .... Może to i jest jakiś sposób na tworzenie nowych miejsc pracy , ale czy dobry ?

bolek (2009-09-10 10:34)
Zasady są po to,aby były przestrzegane.Trzeba zatrudnić wszystkich emerytów-nauczycieli,którzy chcą pracować lub żadnego.To jest etyczne!Znam kilku nauczycieli,dyplomowanych,cenionych którzy chcą pracować na 1/2 etatu.Czy są gorsi od pana Górskiego! Nie są.Powinno być sprawiedliwie.Przez ostatnie 2 lata/pieriestrojka po krakowsku/jedni mieli 2-3 etaty,drudzy byli bez pracy.Tak nie można.

banan (2009-09-10 10:50)
Czyli szukając fachowców do wykonania usługi powinnyśmy kierować się tym żeby byli młodzi. To czy się znają czy nie to sprawa drugoplanowa.

talerzyk (2009-09-10 10:55)
bolek pisze ".Trzeba zatrudnić wszystkich emerytów-nauczycieli,którzy chcą pracować lub żadnego."Bzdet!!!!!Nie każdy kto chce się nadaje.Po drugie to zawsze byli lepsi i gorsi więc po co tych gorszych ściągać jeśli nie ma konieczności.Natomiast co do p.Górskiego wiem że jest dobrym i cenionym nauczycielem.Nie dajmy się zwariować że tylko młodzi wszędzie a starzy won:(Myślę że są miejsca gdzie młodzi się lepiej sprawdzają i są takie gdzie stara kadra lepiej się sprawdza.

bolek (2009-09-10 11:12)
talerzyku!Są w środowisku nauczyciele,nie GORSI i nie mniej UTALENTOWANI.Nie można dzielić i skłócać środowiska wyróżniając tylko jednego nauczyciela!To już było!Pan Górski jest w komfortowej sytuacji w porównaniu z innymi,bo ma możliwość dorobić nie tylko w szkole.Doceniam jego osiągnięcia i pasje...ale...

bolek (2009-09-10 11:22)
Jeszcze jedna kwestia.Nikt nie zmusza nauczycieli,którzy nie ukończyli 60lat do odejścia na emeryturę!Ale czy jest etyczne przejść na emeryturę i/np. z odprawą 9 pensji tj. ok 23.000/pobierać co miesiąc świadczenia z ZUS-u i jeszcze 1/2 etatu.Emerytura lub praca.Wybór należy do człowieka.Dorabiać i owszem,ale nie w miejscu pracy z którego odeszło się na emeryturę.

asp172 (2009-09-10 11:42)
Zgadzam sie w zupelności z "bolkiem" Jesli byla umowa miedzy dyrektorami ze żadna szkola nie zatrudnia emeryta to ŻADNA, bez WYJĄTKU. Dlaczego dla jednego maja być przywileje a dla drugiego "tama"? Do Pana Janusza pytanie. Jak Pan sie czuje, w stosunku do kolegów emerytów, którzy zrozumieli decyzje dyrektorów szkół?

karla (2009-09-10 18:40)
Człowiek pracujący może byc pracowitym i dobrym fachowcem lub nie , może byc zaangazowany w to co robi lub nie itd. Mówienie , że podjęto jedyną słuszną i jednakową decyzję wobec wszystkich nauczycieli zakrawa na robienie w kraju demokratycznym oazy komunizmu. To tam czy ktos pracuje czy leży tyle samo i to samo mu sie należy. Słyszałam o nauczycielu , który na swoich lekcjach nie poświęcał młodziezy czasu , ponieważ czytał gazety i akta urzędowe, a oceny wystawiał nie za przekazana wiedzę tylko za ładny zeszyt. Słyszałam o nauczycielu , który nie zajmował sie dziecmi , bo kserował jakies papiery urzędowe na zapleczu , a mógł miec osiagnięcia w różnych dyscyplinach .Słyszałam o nauczycielu , który był zaangażowany tylko w swoja pracę , poświęcał swój prywatny czas , zeby miec osiagnięcia. Którego z nich powinien zostawic w pracy madry dyrektor ? czy w tej sytucji wiek ma jakies znaczenie ? Mozna nie dorabiac w swoim miejscu pracy tylko gdzie indziej , ale po co np. byc kiepskim radnym , jak mozna byc dobrym w tym co sie robi ?

asp172 (2009-09-11 09:58)
Karla..po pierwsze Anglia , Irlandia, Francja, Włochy to kraje bastionu komunistycznego? Po drugie, cos ci się komunizm (dyktatura) pokrecila z demokracją (podjecie decyzji wspolnej (przez zainteresowanych) dla wszystkich) Po trzecie (najwazniejsze) Czy ktos zmuszal do odejscia Pana Janusza G, na emeryture w wieku 60 lat? NIE!!!! Podjął ta decyzje sam ze wzgledu na FINASE, a nie został dla dobra dzieci! Czy wreszcie dotarło to do Ciebie? Malo tego, ma 1/2 etatu! Karla, zanim zaczniesz coś rozdrapywać, to zorientuj sie czy jest warto. Nie wiem czy Panu Januszowi G. wyciaganie spraw np. finasowych doda splendoru. SAM z wlasnej i nieprzymuszonej woli odszedl na emeryturę! Czy czasem nie chodzilo o kasę a nie o dzieci!? Przeciez do 65 lat jeszcze mial troche czasu.

bolek (2009-09-11 10:51)
Masz rację- asp,a pan Górski ma dopiero 50+ lat.Nikt nie zmuszał nikogo do odejścia na emeryturę.Są ludzie,którym wydaje się,że nikt ich nie zastąpi.To chyba nie skromność?

you (2009-09-11 15:24)
Aspir. i bolek z was to po prostu żółć sie wylewa, tak wszystko i wszystkich krytykujecie, a juz najbardziej zazdrościcie jeżeli ktoś ma możliwość dorobienia. Ale przecież żadne z was na 2 etatach czy nawet półtora nie pracowało i nie wie jekie to jest trudne i męczące. Tylko taka postawa psa ogrodnika. Wynika z tego ,ze jesteście strasznie zgorzkniałymi ludzmii zycze wam poprawy bytu duchowego.Asp. na marginesie to teraz kilku dyr. placówek / nie szkół/ też dorabia na drugim etecie tylko tego nie widzisz , bo oni są z twojej kliki/ Wracając do problemu, nie ma co dyskutować Ewa S. robi wspaniałą robotę - profesjonalną z chórem i super,ale ona tez ma dom i jeśliby chciała z pewnoscią podjęłaby pracę z zespołem, ale ma inną specjalizecję. Natomiast nie ma w Pionkach innej osoby która mogłaby taki zespolik poprowadzić na poziomie jaki prowadzi Janusz. Więc o co ta awantura. Nie zrobi tego chemik ani fizyk ani WF-men. Zastanówcie sie co za bzdury roztrząsacie. A może chodzi o coś innego, np o oczernianie dyrektora placówki , ponieważ w maju kończy się kadencja i ktoś ,,przygotowuje ''sobie ubeckimi metodami grunt . Wstyd, jeżeli ktoś chce walczyć to niech ma odwage stanąć do tej walki. Nadal podkreślę,że ludzi nie można równać, są lepsi i gorsi, zdolniejsi i lenie i tych pierszych należy faworyzować nagradzać i pomagać im żeby mogli coś jeszcze dla społeczeństwa zrobić czynem a nie gadulstwem jak wasza 12

Piguła (2009-09-11 18:45)
Pan Janusz chciał odejść na emeryturę, to odszedł, ale przecież są jeszcze inne możliwości, przecież może nadal prowadzić zespół np. społecznie. Dzieci będą zadowolone, będą mogły się rozwijać, a pan Janusz nie będzie się nudził na emeryturze

karla (2009-09-11 19:34)
Wydaje mi się , że wypowiedź YOU jest wyczerpujacą odpowiedzia na zarzuty pod moim adresem jak i na dany temat. Więc ja o czym innym . Czy jest taka mozliwosc , żeby na tej stronie czy też w tym mieście mozna było kiedykolwiek wypowiadac swoje zdanie na dany temat ? bez wyzwisk i bez Karla !!!!!!!! Każdy człowiek ma swoje zdanie na dany temat i powinien miec prawo je wyrazic. Komu i w czym to przeszkadza , że je przeczyta ? można go równie dobrze nie czytac. Przeciez szanowny pan też wyraża tutaj swoje zdanie zupełnie inne od mojego i nikt na pana z tego powodu nie krzyczy . Podobno funkcja radnego tez była kiedys społeczna ...... zgłaszali sie ludzie z powołania - społecznicy i bezinteresowni , którym naprawde zależalo na tym co robią ....

bolek (2009-09-12 08:48)
you,nie przypisuj innym swoich cech charakteru!Grzecznie dyskutujemy o problemie ,a Ty jak zwykle pienisz się o prawdę i obrażasz.Na więcej nie stać Cię? Wytłumacz nam jakie masz uprawnienia aby uczyć grać na instrumencie?Wypytałem-zaliczyłaś jedynie Ognisko Muzyczne w stopniu podstawowym.Nie skończyłaś nawet średniej szkoły muzycznej.Tupet to Ty masz! Bredziłaś na E-placu....może coś zagrasz? Najlepiej odstąp miejsce panu Górskiemu .On w przeciwieństwie do Ciebie-POTRAFI GRAĆ i nie tylko.

stańczyk (2009-09-15 08:33)
Będąc na studiach słyszałem jak po korytarzach chodziła pewna anegdotka, cytat słów pewnego Profesora " Do póki własnymi siłami trzymam mocz, do póty będę mógł wykładać na uczelni". Zgadzam się z tym, jednakże nie popadajmy w skrajności. Padło nazwisko Pana Górskiego. A czy wiadomym jest kto miałby go zastąpić? W dziedzinie muzyki niewątpliwie Pan Górski jest w naszym mieście autorytetem z wielkim doświadczeniem. Pozwólmy jednak nabrać doświadczenia innym, młodym i możliwe że z dużym potencjałem ludzi. Jeśli Pan Górski nadal chce szkolić młodzież to chwała mu za to, ale wydaje mi się, że nie powinien tego robić jako nauczyciel.

you (2009-09-16 08:24)
,,Drogi'' Bolku-a w przeciwieństwie do twoich złośliwości tu wypisywanych, informuję,że moje kwalifikacje są na pewno dużo ,dużo większe niż Twoje i w pełni udokumentowane. Jeżeli zajdzie taka konieczność kiedy nadal będziesz wypisywać paszkwile pod moi adresem,ja opublikuje liczne twoje ,,kwalifikacje''- na przykład puszki

banan (2009-09-17 12:26)
bolek (2009-09-10 11:12) talerzyku!Są w środowisku nauczyciele,nie GORSI i nie mniej UTALENTOWANI.Nie można dzielić i skłócać środowiska wyróżniając tylko jednego nauczyciela!To już było! Możesz mi powiedzieć do jakiej szkoły chodziłeś w której wszyscy nauczyciele są tacy sami? Chyba tylko kończąc eksternistycznie OHP można pewnych spraw nie widzieć.

bolek (2009-09-17 12:54)
bananie,czytaj ze zrozumieniem.Nigdzie nie napisałem ,że wszyscy nauczyciele są tacy sami.Bzdura!Czy Ty twierdzisz,że tylko jest jeden prawdziwy?Ja znam kilku mądrych i pasjonatów-geografów,matematyków,chemików...Czy oni są gorsi?

banan (2009-09-17 13:17)
Właśnie czytam :"bolek (2009-09-10 11:12) talerzyku!Są w środowisku nauczyciele,nie GORSI i nie mniej UTALENTOWANI.Nie można dzielić i skłócać środowiska wyróżniając tylko jednego nauczyciela!To już było!"

banan (2009-09-17 13:22)
Masa jest dobrych nauczycieli ale są i tacy co nie powinni w ogóle uczyć ani zbliżać się do szkół. Dość że nie umieją nauczyć to jeszcze wprowadzają zamęt w swoim przedmiocie. Przykład : rysunek w czerwonym.

bolek (2009-09-17 13:34)
bananie!Masz rację.Nie każdy nadaje się na nauczyciela.Ja też mam różne wspomnienia z liceum i ze studiów."Są w środowisku.." nie oznacza,że wszyscy.Tak jak:w grupie są Chińczycy.Nie oznacza,że wszyscy są Chińczykami.

karla (2009-09-17 16:09)
Tak naprawdę to nikt p. Januszowi krzywdy rzeczywiście nie zrobił . Ten pan bez problemu znajdzie sobie pracę w innej szkole nie koniecznie w Pionkach. Krzywdę robi sie naszym dzieciom i naszemu miastu. Wszystkich mądrych ludzi , którzy maja pasję i chęci do pracy wyrzuca sie , traktuje źle i po chamsku. Kto nam zostanie ?

asp172 (2009-09-18 13:54)
Pan Janusz mial wybór. albo praca z dziecmi w szkole albo emerytura. Wybrał to drugie. A tak wogole to polecam onet.pl biznes http://biznes.onet.pl/rzad-tnie-emerytury,18495,3036438,1,prasa-detal

asp172 (2009-09-18 13:55)
Pan Janusz mial wybór. albo praca z dziecmi w szkole albo emerytura. Wybrał to drugie. A tak wogole to polecam onet.pl biznes http://biznes.onet.pl/rzad-tnie-emerytury,18495,3036438,1,prasa-detal

Ukryj komentarze   Dodaj komentarz

« Powrót

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 


Srona główna Kontakt Mapa serwisu
Copyrights © 2012 Pionki24. Designed by NSF.pl powered by Geopard.pl geopard.pl


Dyżury aptek: 21 maja - 27 maja, ul. Aleje Lipowe 14, tel: (48) 612-33-10. Uwaga! Dyżury w godz. 7.00 - 24.00/.../24 maja (czwartek): 6. Targi Pracy w Pionkach, godz. 10.00-14.00/.../27 maja (niedziela): Dzień Mamy i Dziecka, piknik na terenie Ogródka Jordanowskiego od godz. 16.00/.../28 maja (poniedziałek): festyn z okazji Dnia Dziecka na terenie jednostki straży pożarnej w Pionkach, godz. 11.00-16.00/.../2 czerwca (sobota): "Czas na sport w Jedlni" - festyn/.../
Dodaj pozdrowienia
Treść
Podpis
Kod otrzymany przez SMS
Aby dodać pozdrowienie wyślij SMS o treści AP.POZDR na numer: 72068
Kosz SMS 2,46zł (brutto)
W odpowiedzi otrzymasz kod sms, który wpisz w oznaczone pole

Usługa Premium SMS jest dostarczona i obsługiwana przez Dotpay

Usługa dostępna w sieci Era GSM, Plus GSM, Orange, Play

Właściciel serwisu Regulamin Reklamacje